|
Post by Italian orhi on Nov 20, 2006 22:13:28 GMT 2
Onkos kukaan ottanut kuinka paljon tehoja fiat uno fire:stä. Mitäs mun pitäisi tehdä tolle unolle, että saisin vaikka 40hp lisää. Vähän noi vakio 45hp alkaa tuntumaan miedoilta. Kannattaako ostaa lastu?
|
|
|
Post by Porari on Nov 21, 2006 17:05:13 GMT 2
Toto mottia on hiukan hankala virittää, kun se on jo tehtaalla porattu ylikokoon (tunturi tigerin lohko). Mutta vapaavirtaus suodatin voisi olla asiaa tohon peliin. Ja sytytystulppien tilalle hehkutulpat niin ei tarvitse säätää enään sytkää ja kiertää paljon paljon paremmin.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 21, 2006 21:33:56 GMT 2
jos et oo vielä kaasaria vaihtanu ni laita 14mm dlortto.siihen 65 suutin ja vapari(mitä isompi sen parempi)ni tulee jo 30-60hv lisää.tarkkana saa kyl hääriä ton tunturi tigerin lohkon kans ettei veltostu.(karkaisu vois auttaa)toi on must et hehkutulpat ku laittaa ni sytkän kans ei tarvi tapella. lastu ois kans kova juttu mutta ehdottomasti säädettävä.muut ei toimi kaasari koneessa.
|
|
|
Post by Italian orhi on Nov 22, 2006 9:22:22 GMT 2
Kävin nyt sitten shellillä ja pyysin myydä mulle lastua niin myivät tälläisen Kertokaapa nyt hyvät ihmiset, että mihin toi oikein asennetaan vai oonko mä vaan niin vitun tyhmä?? Herännyt epäilys että taidettiin shellillä apinaa koijata. Kaasarin jo vaihdoinki, en ikävä kyllä löytänyt mistään dlorttoa (ovat todella suuressa kysynnässä!! paras viri kassu) niin sain ostettua 12mm pingin, jonka sitten porasin 15mm ja pistin jonkun isomman suuttimen (tais olla brig&strattor koneen kaasarista). Nyt ottaa jo jengaa pröpisten 3300rpm, huiputkin on jo noussut 53km/h:sta 83km/h
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 22, 2006 16:09:51 GMT 2
toihan on aivan sairaan hyvin onnistunu viritys!! tohon lastuun tarviit esim.hitsauslankaa millä yhdistät sen virranjakajan ja akun välimaastoon.maat voi ottaa vasemman takakaiuttimen - johdosta.
|
|