|
Post by pauli on Nov 8, 2006 15:45:39 GMT 2
Eli olisi myynnissä tälläinen yleismallinen opelin vapaavirtaus suodatin. Tehdas lupaa teho +7hp koneeseen kuin koneeseen. Ollut käytössä vain 2kk Hp.70e
|
|
|
Post by Vaparimies on Nov 8, 2006 17:27:34 GMT 2
Mä olsi tosi kiinnostunu! Pystykkö lähettää sen postiennakolla, eiks tua iha standardi malli ole? Oleks OPC tehtailt tilannu ??
|
|
|
Post by pauli on Nov 8, 2006 21:04:46 GMT 2
Postiennakko onnistuu vallan hyvin. Aivan standari on sopii 100% opeliin. Tämä ei ole OPC:ltä vaan K&N:ltä. Suotimen mukana tulee erilaisia sovitteita eri opelin koneisiin. Tässä kuva sovitteista. Noista sopivan valitsemalla saat pysymään suotimen kiinni. Pistätkö osoitetta että tiedän mihin lähettää
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 9, 2006 21:34:37 GMT 2
Saako noita pareittain? Mulla on tuplakurkkuinen ilmansuodatin. Onko noissa jo Hepa suodatin? Onko pestävää mallia (kuvasta vaikea päätellä). Ilmeisesti sopii myös ikäloppuun Taneen? Laitatko tulemaan postissa, laitoin yv:llä osoitetietoni.
|
|
|
Post by Nakke on Nov 9, 2006 23:55:56 GMT 2
Saako noita pareittain? Mulla on tuplakurkkuinen ilmansuodatin. Onko noissa jo Hepa suodatin? Onko pestävää mallia (kuvasta vaikea päätellä). Ilmeisesti sopii myös ikäloppuun Taneen? Laitatko tulemaan postissa, laitoin yv:llä osoitetietoni. saanks mä tällä ja uudella takapöntöllä 1.3 kadettiin sen 155heppaa?
|
|
|
Post by ruuvimeisseli on Nov 15, 2006 22:35:45 GMT 2
tosta kuvasta ei oikein erota suodattimen kokoa. jos on alle 38 niin voi mennä aika tiukille toi tehotavote. mut yli 42 kokoa oleva tekee jo sen 190-225 hv
|
|