|
Post by viripekka on Nov 6, 2006 9:44:43 GMT 2
Itse olen karkaissut kaikki kanget vehkeestäni pillillä, ja viilannut männät kartioksi. Sen jälkeen dynotettu 45hp lisää.
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 9, 2006 20:11:19 GMT 2
Poraa ny hyvä mies se lohko isommaksi ja lastuta. Toi 45 heppaa on ihan lastenleikkiä sen jälkeen. Tolla reseptillä saat vähintäänki 150-200hummaa ulos vaparista!!!
|
|
|
Post by repairer on Nov 10, 2006 0:15:27 GMT 2
Ja jos haluat ahtaa viellä tun koneen niin paras keino puristusten nostoon on sahata rautasahalla kiertokanget poikki ja hitsata lisää noin sentti tavaraa väliin. Rälläkällä ei kannata leikata kun sen jälkeen tuo karkaisu ei onnistu ollenkaan.
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 12, 2006 12:11:33 GMT 2
joo lastua lastua. jäi taunuksestaki taka-akseli tuohon kotipihaa ku polkasin tosta aamulla töihin. huomasin vasta töissä mutta myöhästähän se oli. siinä on toi uusin Ubertechkixin lastusofta. maksaa mutta se on myös sitten laatua.
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 14, 2006 17:23:50 GMT 2
Mulle on tulossa Karjalan tekemä lastu. Vääntöä enemmän kuin trukissa ja kiihtyvyyttä luvataan 4sec pois nykyajasta, joka sekin on 4.3. Eli lastun jälkeen odotan kiihtyvyyden olevan jotain 0.3-0.5 sekan luokkaa. Pitoa löytyy, renkaat on tervattu.
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 14, 2006 18:39:12 GMT 2
mul ois muute just sopivasti 4 korkeapuristeista mäntää tohon. jääny ylimääräseks vanhasta solikasta. jokaisessa reikä mutta lisää peltiä parilla popniitillä niin ei haittaa. vaihdelaatikko löytys myös samaisesta vekottimesta, make sano että kestää 400nm väännöt vielä turvallisesti. aina käytetty laatu sahajauhoja. ps. jos alkaa moottorin kaasunvaihto ahdistaa ni poraa reikiä venttiileihin
|
|