|
Post by Irmischer Man on Nov 8, 2006 15:49:53 GMT 2
|
|
|
Post by Skeida driver on Nov 9, 2006 18:41:18 GMT 2
Nätti ja niin huomaamaton. Ei ole hepalla paljoa hintaa ja varsinkin jos persdyno piirsi käyrät penkkiin, niin ehdoton hankinta. Huomasitko mitään muutosta auton muissa toiminnoissa? -Onko pissapoika yhtään miehekkäämpi? -Ottaako laturi paremmin jengaa? -Paraniko aerodynamiikka?
Ja vielä, saako ton istutettua vm.75 2.3litraseen ylikokoon porattuun Taneen? Harinen yritti laittaa jotain lastua, mutta ykkössylinterin mäntä oli liian tiukka, ei saatu mahtumaan.
ps. Mistä noita kaksivärisiä pissapojansäiliöitä saa? Mulla on valkoinen ja sulla näkyy olevan puoliksi sininen. Kivan Tuning pps. onks toi musta rengas tossa keskellä turpoahdin?
|
|
|
Post by Irmischer Man on Nov 9, 2006 19:57:28 GMT 2
Nua kaikki o OPC tehtailt, kaikki nua säilöt konehuoneest piti vaihtaa erikoisvahvisteisii, koska turbo (se musta rengas juuri) imee nii paljo ja konehuoneeseen syntyy hirvittävä alipaine, jolloin normi säilit ei kestä kunnon lähetyksiä!
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 9, 2006 20:09:17 GMT 2
Eli menee mun taneen, hyvä tietää. tilasin just noi vahvistetut säiliöt e-baysta. Pakko saada hipo laitteet. Alan kolvaamaan tota lastua kiinni, huomenna dirftaan Hollolan keskustan läpi!
|
|
|
Post by Seismo on Nov 10, 2006 11:21:21 GMT 2
Katsos prkele, mulla samanlainen suodin omassa saabissa, tolla suotimella on välitön vaikutus tehoihin, koeajolla huomasin itse, että on todella paljon pito vaikeuksia kun alkaa renkaat lyömään tyhjää kun polkaisee pedaalia.
|
|
|
Post by nissani on Nov 12, 2006 15:50:43 GMT 2
mistähän noita upeita vapaavirtaussuodattimia saa!? Aattelin laittaa omaan 1.5 Nissan Sunny turbooni tuommoisen. Auto on nyt hieman nuhainen 3. ja isommilla vaihteilla.
|
|
|
Post by Myyj on Nov 13, 2006 11:07:39 GMT 2
Niitä näyttää olevan rompetori osiossa myynnissä
|
|
|
Post by Irmischer Man on Nov 24, 2006 20:33:32 GMT 2
Eilen saapui jälleen OPC tehtailt uutta palikkaa autoon. Tällä kertaa tuli uudet tolpat joka nurkkaan, lisää jämäkkyyttä ihan alyttömästi. Sekä tietysti poikkitukivarsi! Suoraan paketista, otin kuvan ja ajattelin jos joku muu haluaa kans tilata niin voi henkilökunnan kautta tilata.
|
|