|
Post by Pertti Perpukama on Dec 13, 2006 1:07:54 GMT 2
Tässä tuleva kilpuri: Mummo kuoli ja testamenttas tuon mulle niin päätin sitten sen johdosta muistaa mummoo tuunaamalla ittelleni uuden kulkupelin. Koria vahvistetaan ja kone asennetaan paikoilleen talven aikana. Perseen alle mahtuu just sopivasti palttiarallaa ooppelin 3 litranen ja selkäpuolelle pultataan ilokaasu systeemit. Biltemasta hain pari lisämittaria ja ruuvailen niitä kiinni noihin kädensijoihin. Prismasta hain uudet oravan-nahka hanskat ettei jarruttelu ja ohjaus ota niin pahasti kuumentumisen johdosta sormille. Ameeriikan perukoilta on jo tulossa 56 tuumaset uudet kullatut pinnakapselit ja runko olis tarkotus maalauttaa vielä lapsen paskan keltaiseksi... yks yh-äiti lupas hoitaa purkillisen väriä muksultaan ketä oon paneskellu haba haba Puu-osat uusitaan Bonsai puusta mitä sain kirveellä irti isäni minulle jättämästä perinnöstä. Ei se persialainen biljardipöytä luultavasti kallis ollutkaan Jatketaan juttua kun osat saapuu...
|
|
|
Post by skeidadriver on Dec 13, 2006 16:02:20 GMT 2
Hej! Terve tuloa tänne voorumille! Laita kuvia ja projektista tietoa, tämmöstä ollaanki kaivattu jo pitkään. Tuu miittiin tolla, saadaan potkia renkaita ja ottaa skapaa. Päheeltä kuulostaa tuo prokkis. Onko kalliitta osia?
|
|
|
Post by Irmischer Man on Dec 13, 2006 20:00:50 GMT 2
Toho saa skoda pro oktavia kit levikesarjan. Menee suoraan käsinojan kiinnikkeisiin. Todistetusti se tua lisäpitoa lyhkäsissä erittäin jyrkissä kurveissa. Renkaan pito nousee +12%. Kiinnitys ihan peltiruuveilla.
|
|
BadKarma
Alkaa viri mies löytyy
|
Post by BadKarma on Mar 7, 2007 19:23:38 GMT 2
Tässä vähän esimakua tulevasta , sain just peltisepältä ton takapuskurin ulos ja sovitettua paikalleen , tuntuis kuvien perusteella että sentti pari olis voinu levittää mut putket sopii jo hyvin , alakuvassa vähä sisustaa valmiina ennen maalausta..!
|
|
|
Post by mopardorka on Mar 16, 2007 14:32:22 GMT 2
Tässä vähän esimakua tulevasta , sain just peltisepältä ton takapuskurin ulos ja sovitettua paikalleen , tuntuis kuvien perusteella että sentti pari olis voinu levittää mut putket sopii jo hyvin , alakuvassa vähä sisustaa valmiina ennen maalausta..! tosi hieno mut eiks tos paskaannu lattia kun on penkissä luukku kiinnni mulla on omassa semmonen kesämökkimalli istuin siinä on styroks reunat on talvella lämpimämpi
|
|
BadKarma
Alkaa viri mies löytyy
|
Post by BadKarma on Mar 17, 2007 17:23:24 GMT 2
Käytän tätä suojapukua lattioiden pesuun kun on oikein kovalla vatsa joskus... Saattaahan siitä vähän hajuhaittoja tulla mutta pitää ikkunoita raollaan niin ei silleen pahasti ala kiertämään vatsassa , kesällä tällainen awoWc onkin parempi !
|
|