|
Post by Saabisti on Dec 14, 2006 10:27:27 GMT 2
Toli ostettua tossa kesällä tuonti saabi albaniasta. Aluksi tuli ajeltua sillä n.1kk. Tässä kuva mittarista kun olen hangon moottori tiellä Ja tässä saabi ulkoa. Ja tässä sisältä. Auto on kyllä sama kuin tossa ulkokuvassakin, väri ero johtuu kun vaihdoin kameraa kuvaamisen välillä, tässä kamerassa vähän värisävyt sekaisin tekee kuvista vihertäviä. Sitten tulikin katsastus eteen, josta pamahti hylsy pohjassa olevien ruostereikin takia. Joten auto lähti välittömästi kotitalliin rempattavaksi. Ajattelin tossa rempatessa, että vaihdan samalla auton värin ja paklaan sen kunnolla koko korilta. No siinä sitten ensimmäinen viikko purettiin auto ihan atomeiksi ja aloitettiin sitten noitten peltien hitsaaminen ja pakkelointi. Työn vauhti oli kova ja minä ihan innoissani pakkelipurkkien ja peltien kanssa. Tuli ehkä pidettyä hiukan liikaakin kiirettä kun sitten lopuksi huomasin kauhuksini kun auto oli valmis, että oli jäänyt vähän alustaa asentamatta siinä pakkeloinnin ja hitsikäryn keskellä. Nyt onkin sitten ongelma kun pitäisi saada auto leimalle, mutta kun ei ole alustaa niin ei oikein tule tosta ajamisesta mitään. Kävin kysymässä Esson katsastajalta, jos se olisi tullut katsastamaan saabin minun talliini, mutta ei suostunut. Yritin vielä taivutella/lahjoa katsastajaa tarjosin sille hitsipuikkoja ja pakkelin kovetteita palkaksi josta se taisi ottaa nokkiinsa ja lähti vähin sanoin taunukseensa.
|
|
|
Post by Saabisti on Dec 14, 2006 10:52:53 GMT 2
Melkein meinasikin unohtua, tehtiin myös saabiin uusi kojelauta kaverin kanssa Ja tässä testaamme vielä autoa simulaattorissa kuinka se käyttäytyy radalla
|
|
|
Post by Digivirichip on Dec 14, 2006 19:49:14 GMT 2
Toi on hyvä toi Vmax-controlleri rata-ajotesteihin. Muista testeistä kandee varmaan Photoshopissa testaa et kanttaaks toi tiukoissa mutkissa liikaa. Sillo joutuu ehkä vähä lokareita duunaa, mut ehkä se alusta ois eka hyvä kattoo. Bilsteinaa saa ainakin Suutarilasta.
|
|