Post by muskeliman on Jan 13, 2007 17:21:40 GMT 2
Tereks vaan,oon uus jannu täällä ja vasta ottamassa oppia tosta rakentelusta. Onneksi tänne osuin, koska näyttää porukka olevan asiantuntijoita täynnä.. No, jaarittelut sikseen. Kavi tossa viime lauantaina nii onnettomasti et tuli lotosta miljuuna ja päätin heti et nyt saa toi vanha '99 Skyline lähteä ja mä hommaan jenkkilästä kunnon rojektin! no,siinä lähdin sit matkaan ja heti ekasta kaupasta löyty loistava Mustang-aihio. maalipinta muuten täydellinen,mut joku teinijengi oli avaimella vetäny kuskin oveen 10cm naarmun. sanoivat myös että kerran sateella jääny ikkuna auki et pieni liraus vettä päässy sisään.
No,siinä kaupat tehtiin. Halvalla lähti, 10000 dollaria löin kouraan ja kumpikin osapuoli oli tyytyväisiä. Suomeen päästyäni alko sitte sopivan tekniikan osien metsästys,sillä ei tuosta 358cid:stä ollu oikee kunnon muskelikoneeks. uudeks koneeks tuleeki sitte suora 10 pyttyne, kasia tasaisemman käynnin vuoksi. Tuoreena lottovoittajana minulla olikin sitten varaa palkata iha mekaanikkotiimi tuolta pubin perältä kasaamaan tota uutta myllyä.
Alla pojat kasaamassa alakertaa. Upeasta lohkosta kiitokset nimimerkki Koti valurille!! en kadu ostostani!
ja tässä suunnitellaan/sovitellaan sylinteriputkia.
pikkuhiljaa alkaa kone olee kasassa,kyllähä siinä 2 iltaa sen kanssa ollaan jo touhuttuki.
vanteetki alkaa olla ajo maalattu ja niinku näkyy, jouset kiiltelee uutuuttaan. Jarrut on Brembon uusimmat F1-sarjan 64 nanometrin tekniikalla valmistetut kuukivi-luumuhillo seospaloilla varustetut super pysäyttimet.
päivitystä tulee projektin edetessä...
No,siinä kaupat tehtiin. Halvalla lähti, 10000 dollaria löin kouraan ja kumpikin osapuoli oli tyytyväisiä. Suomeen päästyäni alko sitte sopivan tekniikan osien metsästys,sillä ei tuosta 358cid:stä ollu oikee kunnon muskelikoneeks. uudeks koneeks tuleeki sitte suora 10 pyttyne, kasia tasaisemman käynnin vuoksi. Tuoreena lottovoittajana minulla olikin sitten varaa palkata iha mekaanikkotiimi tuolta pubin perältä kasaamaan tota uutta myllyä.
Alla pojat kasaamassa alakertaa. Upeasta lohkosta kiitokset nimimerkki Koti valurille!! en kadu ostostani!
ja tässä suunnitellaan/sovitellaan sylinteriputkia.
pikkuhiljaa alkaa kone olee kasassa,kyllähä siinä 2 iltaa sen kanssa ollaan jo touhuttuki.
vanteetki alkaa olla ajo maalattu ja niinku näkyy, jouset kiiltelee uutuuttaan. Jarrut on Brembon uusimmat F1-sarjan 64 nanometrin tekniikalla valmistetut kuukivi-luumuhillo seospaloilla varustetut super pysäyttimet.
päivitystä tulee projektin edetessä...