|
Post by digivirichip on Feb 10, 2007 14:04:30 GMT 2
Naapurillon Mesessä tollaset kääntyvät nurkkazenonit ja mä rupesin kyl vähän kateeks. sitä et se läskiperataksispede käy mulle keulii niin laitan Seattiin sellaset tuikut että Tapsalla hikoaa rypäleet verille. Tässon esimakua: Tollaset pitäs siis saada 01-mallin Leoniin, ja jos mahtuu niin 2/puoli. Ne on Hellan Zirkonlaserit silmäanturoilla eli ne valasee sinne minne kattoo. Eli kandee kattoo tien suuntaan ettei sohi ketään autossa olevaa niillä. Noilla pystyy kanssa viipaloimaan vesimelonin tosi nopeesti jos haluu, mut parhaimmillaan ne on just pimeillä teillä ku ton värilämpö on pajo enemmän ku tavallisten Zenonien eli 50 Kelvinii Celssiusta. Mullon tollane korisarja tos et voi olla että joutuu laittaa noi kiinteesti intercoolerien reikiin. Onks näit tehty ennen eli vinkkei? Tai muutenk kokemusta kolmivaihevirtageneraattoreista autokäytössä? Kandeeks suoraan laitta neljäs vaihe?
|
|
|
Post by Amarant on Feb 27, 2007 12:43:44 GMT 2
Ei kannata laittaa neljättä vaihdetta, kolmivaihevirta riittää ihan hyvin autokäyttöön, neljäs on oikeestaa ihan turha. Hommaat/teet vaa valovirta invertterin, mikä muuntaa ton 12v vaihtovirraks, ja liität siihen sen kolmannen vaihteen vaikka suoraan virranjakajalta, tietysti releen kautta. sit lyöt töpselin kiinni tohon zirkonlaserin mukana tulevaan muuntajaan, ja pistät valot päälle. asennuksesta sen verran, et kannattaa ne valojen keinuvivut sit herkistellä vaikka kalanmaksaöljyllä, saa paremman ekvaattorisäteen sille lampun liikeradalle.
|
|
|
Post by muskeliman on Feb 27, 2007 20:00:01 GMT 2
sen neljännen vaiheen kanssa tulee semmone ongelma autossa, että kun se kestää kauemmin ku 1, 2 ja 3-vaihe, niin virta jää monasti sinne ihmettelemään ja tekemään sitä 4. vaihetta parhaillaan jopa viikkokausiksi, jolloin pahimmillaan joudutaan hälyttämään apuun Puolustusvoimien Sähkötekninen virka-apuosasto paikallistamaan tuo virran olinpaikka vaiheen suuren koon takia. HUOM! 4. vaihe voidaan poistaa turvallisesti vasta, kun virta on saatu sieltä kulkemaan ulos ja suodatettu jakosuotimen läpi alipäästön ollessa max. 30hz!!
|
|
|
Post by Amarant on Feb 28, 2007 12:53:04 GMT 2
30Hz ?? Mulle on aina sanottu et 29,8Hz ! Sen takia mulla se neljännen vaihteen virta sit varmaa piileskeli kuukausitolkulla, mistään ei löytyny.. sit intin pojat ehdotti viimein et katotaan nyt vielä kardaanikotelon välikennostosta, ja siellä se oli, kolmannen ja neljännen välirivan välissä. sit mä poistin sen kokonaa tost sähköjärjestelmästä, ja siinä tohinassa se lipes prkl käsistä sillee et livahti takasi piiloon taas johonki.. aattelin et siellä se joutaa luurailla, olkoon missä on ku ei oo kytkettynä enää.. pitää kattoo jos jaksas ettii ja suodattais tol alipäästösuodattimella oikeilla referensseillä uudestaa.. kolmannen vaihteen virran kans ei ollu vastaavia ongelmia mut toi neljäs on tosiaan aika haastava tapaus.
|
|
|
Post by digivirichip on Feb 28, 2007 19:04:34 GMT 2
Nyt vähä takapakkii joutuu ottaa ku uusimmassa PCMCIA-Magazinessä oli juttu et noi ehkä meekkään katastuksessa läpi? Pitää ehkä olla päästötodistus, mut kiitti jätkät kuitenkin - pidän teijät ajan tasalla!
|
|