|
Post by Henkka on Nov 6, 2006 13:13:24 GMT 2
Olisikohan kenelläkään kiinnostusta tulla joku viikonloppu grillailemaan makkaraa vaikka valtatie 8 varrella sijaitsevall P-paikalle, siinä samassa voitasiin pitää pieni muotoiset drifti kilpailut.
|
|
|
Post by makkaramatti on Nov 7, 2006 20:47:44 GMT 2
no johan nyt toki makkara maistuu ja kunnon drifti-kisa siihen päälle niin aijai kun tekee hyvvöö
|
|
|
Post by Manu on Nov 8, 2006 15:40:45 GMT 2
Mie oo ainaskin mukana grillauksissan, jos mie tuon sinapit sitten meille kaikkille. Drifti soppii vallan hyvin, pitää muistaa pistää mun drifti kumit (145/80-13) vaan alle kun tulen, että jaksaapi opeletti driftata.
|
|
|
Post by Drifti Kingi on Nov 8, 2006 17:22:20 GMT 2
Voisko joku henkilökunnast ottaa mu sehhi opelist kartaani pois käytöst ni vois pelkil etupalloil driftat! Ko jos 4veto ni ei driftaa ni paljo
|
|
|
Post by Sampyla mies on Nov 9, 2006 14:21:24 GMT 2
Mä olisin kanssa mukana, mutta kun saab 96:ssa ottaa vain käpäri kiinni eturenkaista, niin on hiukan huono heittää sivuluisuja, mutta makkaraa voin tulla syömään
|
|
|
Post by No Problem on Nov 9, 2006 14:24:32 GMT 2
Ei sampyla man mittää hätää! Vaihdoin just traktorii öljyt sekä vaihdelaatikon että perä öljyt niin jäteoljyä tuli n.20litraa, voidaan levittää sitä ni alkaa sullaki luisumaan.
|
|
|
Post by kaasarikeisari on Nov 9, 2006 20:48:42 GMT 2
mäkin voisin lähtee 100 amppeerisella mukaan, sillä saa sitten riftailu tauoilla höyrymakkarat valmistettuu
|
|
|
Post by jip on Nov 15, 2006 14:01:39 GMT 2
ONko kemut myös ens viikonloppuna? Ajattelin järjestää samatapaiset myös 3- tien varressa siinä yhen pellon kohalla, oon käskeny paikalle tosi paljo jenkki ja myös huhun mukaan akinaattori on tulossa paikalle..
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 15, 2006 14:47:28 GMT 2
AKINAATTORI! Onko se käyny parturissa taas? Onko varma tiato kans? Mä oon messissä. Omat makkarat mukaan vai keikataanko taas lähi Siwa? Voitais järkätä esim. Miss Märkä Toppatakki -kisa tai driftausta umpihangessa? Kenes vuoro on järkätä naiset? Tällä kertaa olis ihan kiva jos ne puhuis suomea ja olis alle 65v.
|
|
|
Post by Jip on Nov 15, 2006 20:01:32 GMT 2
Mä en oo ennen ollutkaa, joten en tienny et siä on muijiakin.. akinaattori on melkein varma, tai niin ehkä kuulin.. siinä pellon lähellä ei oo siwaa, mutta omat makkarat vois olla kova..
|
|
|
Post by simo tuning on Nov 15, 2006 21:46:47 GMT 2
tästä tulee kyllä kauden paras tapahtuma, voin kertoo jo nyt. myös simo tuning edustus on paikalla normaaliin tapaan, ja setit on varmasti kunnossa. pikkulinnut ovat myös kertoneet että paikalle saattaa olla tulossa eräs hyvinkin tunnettu Kylli on se kyllä niin oossomi autoksi, jos jumala olis auto niin se olisi tässä simo tuningin edustus on tollakin mallilla vetänyt todella kovia aikoja pleikal. ex: E30 318 -87, E30 318 -87 ja paljo muita joitei viiti luetella
|
|
|
Post by Toijota Mk II on Nov 16, 2006 23:17:35 GMT 2
Mää tuun kans miun Coronalla, rasvaan renkaatkin valmiiksi! Järjestetään kuule tuo, Miss märkä villasukka niin saadaan, napurin mummokin mukaaan!
Tojota mark II on, autoista ehkä voittamaton...
|
|