|
Post by Guard on Nov 9, 2006 13:42:38 GMT 2
Sports car kokoontumis ajo!!! Makkaran syönnin jälkeen lähimme polttamaan kumia P-paikalle. Lakua jäi paljon asfalttiin.
|
|
|
Post by kaasarikeisari on Nov 9, 2006 20:51:55 GMT 2
olis kyllä ollu komiaa päästä tuanne mukaan näyttää aika suositulta tapahtumalta
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 9, 2006 21:07:05 GMT 2
Tuolla takana vasemmalla, neljäs oikealta on mun Tane. Oli hyvin porukkaa, autot tosi upeita ja fiilis rento. Ens kerralla järjestetään miittinki Ämmäsuon kaatopaikan parkkiksella. Kaikki mukaan!
|
|
|
Post by Rane on Nov 10, 2006 15:07:53 GMT 2
Jee, muistan kans päivän kuin eilisen. Minulla oli mukana kojelautaan kiinnitetty sää asema Sain joitain tarpeellisia tietoja ton mittarin kanssa Ilmalämpötila oli : 27,546 celsius (liia kuuma tupla webereil) Kosteus 11,34 (kuiva ilma virimoottoreil) ilmapaine 998,67 mpa (yht iso ko bensaletkuis ni bensa ei liikunu sit millää)
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 14, 2006 20:11:30 GMT 2
tossa eturivissä kiiltelevä valkoinen paholainen on mun vanha kiituri jolla rikoin ekan kerran 300km/h.silloin se virikärpänen puri. kuka mahtaa olla nykyinen onnellinen omistaja?
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 14, 2006 21:28:05 GMT 2
tossa eturivissä kiiltelevä valkoinen paholainen on mun vanha kiituri jolla rikoin ekan kerran 300km/h.silloin se virikärpänen puri. kuka mahtaa olla nykyinen onnellinen omistaja? Muistaakseni kirjoitteli tuolla Opel -forumilla. Ei ollut ihan varma minkä auton oli ostanut. Tuli vain mieleen tuosta puskurista, sama autohan se. btw. Siinä on muuten nykyään vapaastivirtaava kaasari
|
|
|
Post by duunari6000 on Nov 15, 2006 19:05:51 GMT 2
tossa eturivissä kiiltelevä valkoinen paholainen on mun vanha kiituri jolla rikoin ekan kerran 300km/h.silloin se virikärpänen puri. kuka mahtaa olla nykyinen onnellinen omistaja? Muistaakseni kirjoitteli tuolla Opel -forumilla. Ei ollut ihan varma minkä auton oli ostanut. Tuli vain mieleen tuosta puskurista, sama autohan se. btw. Siinä on muuten nykyään vapaastivirtaava kaasari joo se on kaverin auto ja onki aika nami, ei kyl uskos että tommosen helmen kukaa menis myymää, mut hei aikasa kutakin.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 15, 2006 20:49:48 GMT 2
pakko oli myydä kato ku koko ajan oli joku nyppimässä hihasta et saaks mä ottaa kuvii?tehääks sun autosta juttu lehteen?ja otetaaks kisaa?täytyy myöntää et toi oli liian huomioo herättävän näköinen.ja naikkoset aivan kosteina ton kaaran perään.se oli vuonna -82 ku laitoin tohon lambo ovet. kyl alko pumpusta ottaan ku näki oman "karkin"täällä.työtunteja tohon meni about 22 000!!!toivottavasti on osaavissa käsissä...?
|
|
|
Post by hullu on Nov 18, 2006 17:16:25 GMT 2
palaa se asfaltti kun on peltoa? liikaa sällit kattellu jenkkileffoja
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 22, 2006 16:21:07 GMT 2
pah! se on kuulkaa tehon puute jos kumit ei vingu/pala hiekalla,nurmikolla,jäällä,ym ym ym
tarpeeks ku on tehoo ni misukka sanoo et huh huh ja käry nousee ohi kiitävän hetken ennen ku kudokset pettää ja ilmat pääsee taivaan tuuliin tai sit naapurin silmille
|
|
|
Post by skeidadriver on Dec 1, 2006 8:37:59 GMT 2
Samaa mieltä. Kateellisten panettelua jos ei omassa vingu kumit pellolla. On se vaan niin että teho suhteessa vääntöön määrää tahdin pellolla. Noloo pitää olla jos ei saa kumia palamaan ja vinkumaan pellolla. Jäällä kumin polttaminen vaatii keskimäärin 200-250hp enemmän kuin perus Mossen tehot.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Dec 8, 2006 9:28:27 GMT 2
skeidadriver.sul on jäätävä ex autojen lista!ooks voittanu lottossa joskus ku noin paljon autoja oot omistellu? se on tosi et vakio mossen tehot ei riitä kumin polttoon mut se 200-280hv lisää ni kyl palaa!
|
|
motor män
Pelkkää terästä
"Siisti sivikki, mull on ollu tommone!"
|
Post by motor män on Dec 8, 2006 13:05:26 GMT 2
Onks muuten tietoo seuraavasta miitistä, vois tulla näyttämään. Jos vaan vehkeet kestää nipussa siihen asti kun huomenna kuiteski pitä käydä parikkalan amiksen kiihytyspäivillä...
|
|
|
Post by skeidadriver on Dec 8, 2006 13:52:54 GMT 2
skeidadriver.sul on jäätävä ex autojen lista!ooks voittanu lottossa joskus ku noin paljon autoja oot omistellu? se on tosi et vakio mossen tehot ei riitä kumin polttoon mut se 200-280hv lisää ni kyl palaa! Noi autot on hankittiin sillon ku mulla oli KOP:n osakkeita, pestiin rahaa oikein kunnolla. Nykyisellä lainsäädännöllä täytyy tyytyä ässä-arpoihin, mutta kyllä tämä tästä. Sitikka oli sillon se status-auto, vain rikkailla oli siihen rahaa. Nykyisin taitaa olla niin että Foortti ja Ooppeli on rikkaiden pelejä. Vakiomosseja ei taida paljoa olla liikkeellä ku saa tota palikkaa Motoneteistä ja Piltemoista siihen malliin ettei kantsi pitää vakiona. Ja halpaahan tuo virraaminen, ja mikäs viritellä ku lohko on käytännössä katsoen ikuinen. Seuraava miitti on vielä epävarma ku Irmsseri ei oo ilmoitellut siitä. Kyllä tästäki saadaan semmonen tuhannen auton tapaaminen. Luulisin, koska viron alajaos lupas tulla messiin.
|
|