|
Post by racing on Nov 9, 2006 10:04:04 GMT 2
Kaikille kilpa-ajajille tiedoksi,että kyllä ne kanget kannattaa karkaista ettei käy kuin minulle kesken kilpa-ajon kaupungilla Noinhan siinä prkle kävi, että mennä napsahti kanki poikki kesken kierrätyksen Että ei kyllä ole yhtään paskan puhumista toi karkaisun hyöty!! Jos olisi ollut karkaistu niin ei olisi tapahtunut tätä valitettavaa konerikkoa ja olisin vielä voittanaut sen kisan citroen bx:sää vastaan
|
|
|
Post by sad boy on Nov 9, 2006 10:15:15 GMT 2
Sama homma täälläkin, motti levisi kesken revityksen!!! Vi**U että harmittaa, mulla tuli sellaista soosia konehuoneesta kertalaakista pihalle, että ihan hirvitti muitakin ihmisiä sokoksen kulmalla! Tässä yksi kuva Kävin eilen osasilla kysymässä vara-osia, niin sanoivat että tulee pirun kalliiksi korjata toi mun motti. Vihjasivat siinä samalla, että karkaisu olisi estänyt tämänkin rikon. Ex. Commodore -65, 2x Kadett C, Opel Corsa 1.4 Swing (destroyed now)
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 12, 2006 1:42:48 GMT 2
Kaikille kilpa-ajajille tiedoksi,että kyllä ne kanget kannattaa karkaista ettei käy kuin minulle kesken kilpa-ajon kaupungilla Noinhan siinä prkle kävi, että mennä napsahti kanki poikki kesken kierrätyksen Että ei kyllä ole yhtään paskan puhumista toi karkaisun hyöty!! Jos olisi ollut karkaistu niin ei olisi tapahtunut tätä valitettavaa konerikkoa ja olisin vielä voittanaut sen kisan citroen bx:sää vastaan kato älä oo yhtää huolissaa, mä voin myydä sulle semmosta liimaa et saat ton sun kadettis taas radalle. tota liimaa ku laitat ni se kiertää paremmin ku uus!! saat enempi kierroksia koneesee ja kerkeet kiertää illan aikana enempi torirundii
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 15, 2006 21:01:49 GMT 2
ja samalla voit liimata ton toisen puolen vastakkaiselle puolelle ni tulee samaan hintaan vastapainokampura.viilaa vaan vähän ni hyvä tulee.muista karkasta ennen ensi savuja.
|
|