|
Post by BasariPasi on Nov 9, 2006 13:26:45 GMT 2
Laitoin Asconaa takaluukkun kuvissa näkyvät kajarit ja kaapeloittin ne, ekan kerraan kun scatmanin biisissä pamahti basso, niin tunsin että selässä muljahti aikalailla. Se on nyt edessä selän niksauttajalla!!!! Kerron omista projekteista vielä lisää. Nämä oli selän muljahduksen syy !!! tästä kyllä kiropraktikko vähä varoitteli Näistä menee isompiki virta ja osasyyllinen !!
|
|
|
Post by spl pro on Nov 9, 2006 16:32:52 GMT 2
yhel kaveril oli kans asconas jokku to tyyliset... oli pakko ottaa pois ku ei saatu rekisteri kilpee ja takaluukkuu pysyy paikoillaa millää...
|
|
|
Post by andersson on Nov 9, 2006 16:35:00 GMT 2
Ei muuta kuin kuppipenkkiä kehiin niin ei muljahtele selkä!!!111!
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 9, 2006 21:10:20 GMT 2
Noi on noi Vivancon Bass Kickerit. EI parane leikkiä noilla. Tohon vois laittaa uretaanilla väliin jotain mikä vaimentaa sen basson jylinän. Laatukaapelia oot löytänyt, mulla on päävirta tolla piuhalla. Rekisterikilven saa pultattua paikalle semmosilla isoilla läpivientipulteilla, poraa reiän tulipeltiin asti. Onhan tuo Ascona porattu ylikokoon?
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 15, 2006 13:53:23 GMT 2
kovat subit sulla.ja mikä parasta noi ei tarvi koteloo ollenkaan.toimii paremmin esim takpenkille heitettynä.mulla oli ennen tollaset mut meni kuulo toisesta korvasta ni vaihdoin pallokajarit tilalle.plaukkarit.c kasetilta toistaa suzanne veeegaa aivan sairaan puhtaasti.
kerran hifimies aina hifimies!
|
|
|
Post by sepi on Feb 17, 2007 22:25:22 GMT 2
terve.
|
|
|
Post by Amarant on Feb 27, 2007 13:18:37 GMT 2
Mä en uskaltais asentaa noita bass kickereitä mihinkään kiinteesti, sen verran kovaa potkii et paikat repee varmasti. itse ratkasin vastaavankaltasten subbarien kans ongelman venttiilinjousilla. kiinnitin noi freeair asennuksella jousien varaan hattuhyllylle, jolloin soundi on todella pehmeä ja hifistynyt. kaijutinkaapelissakaan ei kannata säästellä, just tommosta kaapelia sen pitääki olla mitä pasi on käyttäny.
|
|