|
Post by Raksa Boy on Nov 29, 2006 21:46:01 GMT 2
Elikkä poijjaat kaikki, jos alatte rakentamaan autotallia niin ehdottamasti rakentaa ojan päälle, siinä on sitten valmis monttu virimiehelle. Säästä selvää rahaa kun ei tarvi erikseen kaivaa monttuja, sekin aika voi käyttää hyödyksi eli virittää autoa!!!
|
|
|
Post by Reiska on Nov 30, 2006 10:43:22 GMT 2
Onkos sulla jo betonimylly hommattu? Mulla olisi sellainen myynnissä kun sain omat valutyöni jo tehtyä. Kannattaa valaa reippaasti betonia sen ojan ympärille, harjateräksen sijasta on hyvä käyttää toyota kylkipeltejä. Ne antaa paremman jämkkyyden valuun. Monella käynyt kun on laittanut harjaterästä, että betoni halkeaa kun siihen päällä tuodaan iso virilohko.
|
|
|
Post by Raksa Boy on Nov 30, 2006 11:11:16 GMT 2
Tua reiska vaa tua mylly tarvii sitä paljon. Oisko sul mitää autoo lainat, ko mul kävi nii et ko tilasin työmiehii ni nehä ajo heti mu bemukkani yli Kyl se nykyää virimies o ammattimies vaa
|
|
|
Post by Raksa Boy on Nov 30, 2006 11:18:57 GMT 2
Nii muute reiska, piti kysyy et pystyksää kaivaa ton ojan johonki muual ko mä tarvin sitä tos tallis, jos tekisit pikku s mutkan siihe. Sit tarvis kääntää to pello, ni sitä kyselen et osaakko ajaa kaivurii, mul ei tua oikee menee hanskaa nua monimutkaset nappulat. Laitan kuva ni osaat varmaanki vastat
|
|
|
Post by Raksa Boy on Nov 30, 2006 11:28:51 GMT 2
Osaaksä raksa mies tehä mulle hirvipuskuria, ko pelkään jos joku ajaa mu keulaan! tos olis kuva mist voi vääntää puskurin. Ilmottele jos sul o ammattitaitoa siihen hommaan
|
|
|
Post by Reiska on Nov 30, 2006 11:33:21 GMT 2
Mä voin lainata sulle mun uutta BMW M1:stä. Älä sitten mällää sitä. Tota kaivuria mä osaan käyttää todella hyvin, kävin sitä varten 3 vuoden kurssin. Tuo on muuten oikeasti todella hyvä kaivuri, huomasin kun kävin katsomassa olkiluodossa rakennus hommia, että siellä oli noita joka kulmalla kaivamassa.
|
|
|
Post by Raksa Boy on Nov 30, 2006 11:39:06 GMT 2
Mää laita mul bemari lukkoperäst kuvan, se onneks säily tos mälläykses ehjänä, ni sitä vaa meinasi et voitko sä reiska avata ton lukkoperän ko mä en enää tykkää ajel talvel lukon kans. Mä voin vaihtaa to perän toho su M1 palkkioks siit et lainaat sitä.
|
|
|
Post by Reiska on Nov 30, 2006 11:46:36 GMT 2
Kyllä mä nyt tollaiset hirvipuskuri hommat hallitsen. Otan mun hitsikoneen mukaan Tässä pari näytetty jota olen hitsaillut Onkos sulla muuten siellä rautaa mitä hitsata? Vai otanko omat raudat mukaan?
|
|
BadKarma
Alkaa viri mies löytyy
|
Post by BadKarma on Feb 24, 2007 17:26:42 GMT 2
Tällästä olen tässä aikani kuluksi kaiveskellut , kohta meinaan täytyy vaihtaa öljyt Naissan Microoni , ja monttu on siinä kyllä avuksi , pitäskö kuitenkin reunoja vahvistaa..?
|
|
|
Post by Amarant on Feb 27, 2007 13:30:07 GMT 2
itse vahvistaisin vielä tosta ihan yläreunasta, ettei lähde pyöristymään.. esim polkupyörän vanteesta saa ihan hyväävahvistusmateriaalia, ku asettelee niitä pinnoja poikittain toho kulmaan. kyllä vaan tommonen hyvä monttu parantaa virittelyfiiliksiä ku pääsee kunnolla tekemään, pitää vaan olla tarkkana ettei vahingossa aja autoa monttuun
|
|
|
Post by muskeliman on Feb 27, 2007 19:49:53 GMT 2
aivan! se on totta että on parempi ku hyvä, että on kunnon paikka missä tehä! ite näkisin ongelmana vaan sen, että saakohan vaan tuonnekaan vielä mahtumaan niin isoa jäteöljyastiaa, mihin Micron rasvat sopis..
|
|
BadKarma
Alkaa viri mies löytyy
|
Post by BadKarma on Feb 28, 2007 11:51:31 GMT 2
Joo kerran ajoin pakilla hieman liian vauhdikkaasti ja Naissan lipesi lapasesta , otin sit onneksi kuvan vakuutusyhtiölle että kuinka kävi , laitoin vielä nuolen selventämään että tässä kohdassa oli maali lähtenyt etuoven alareunasta melko pahasti ettei sitten tarkastajan tartte perään kysellä.!
|
|
|
Post by timberland boots on Nov 23, 2012 10:56:02 GMT 2
According to U.S. media reports, U.S. President Barack Obama to fight for timberland boots women voters in this election under the feet of the martial arts, timberland 6 inch boots and a polling station exit polls also show his Zhefan care paid women cheap timberlaned boots voters in a few swing statesto him, can be described as "preference plus", contributed to the Obama re-election.U.S. Cable News Network (CNN), the data show timberland outlet that the proportion of women voters to vote for Obama in Ohio, far higher than that of Republican presidential candidate Mitt Romney, respectively, 55% of the people discount timberland boots voted Obama ticketsonly 43% of the vote Romney ticket. This advantage eight percentage points ahead of Republican rival John McCain compared Obama's support timberland boots uk rate among women in 2008 have expanded.
|
|