|
Post by Kaasarijumala on Dec 2, 2006 19:34:30 GMT 2
Hei. Mulla on ihan uusi Teat Masturbo S sportticoupe tuolla 1.8 litran kolmisylinterisellä moottorilla, kävin tuossa hiljan romikselta hakeen toisen samanlaisen koneen. Mitenkä lähtisin liittään näitä yhteen, olis tarkoitus tehdä 3.6L V6 kun pellin alla näyttäisi vielä piisaavan tilaa? Mulla on rautasaha, rälläkkä ja hylsysarja, ei tallitilaa mutta hyvät pilkkihaalarit!
|
|
|
Post by tunari on Dec 6, 2006 8:29:35 GMT 2
Mikäli en väärin muista niin: Pikaliimaa ja punaisen pipon tarviit,sekä irtokipinöille noin 50 litran kotelon suora syötöllä. Liimaat koneet yhteen ja vapariksi toi pipo,puolalla ei riitä puhti molempiin koneisiin siksi irtokipinä tankki ja suora syöttö. Legoista värkkäät sit kytkimelle jonkunlaisen värkittimen et toimii,otat mallia vaikka hilavitkuttimesta. Älä laita sit tota kipinän syöttöö liiän isolle ettei koneen tyhjäkäynti nouse yli 34 000 koska silloin se haittaa ohitus kiihtyvyyttä takaperin ajettaessa.
|
|
|
Post by mahtitaunus on Dec 6, 2006 13:07:35 GMT 2
kyl mä tekisin sillee et popniiteillä vaa koneet yhtee ja välii voi laittaa erikeepperiä, honkkarista saa hyviä sukkahousuja mitkä laitat hihnaks koneitten välille. rälläköit toisesta koneesta vaihdelaatikon kuoren pois ja pistät sen sinne sopivalle rattaalle sitten ne sukkahousut pyörimää. täl saa varsinki lisää ohituskiihtyvyyttä, mut täytyy vaa kattoo ettei sukkikset luista. sitten vielä lastutat sen kahdelle koneelle sen kaasarin ecusysteemin. mä pistäsin vielä tonne kabiinii muutaman hiustenkuivaimen pöhisemään, niin saatais kuskillekkin vähä ahtopainetta ja sillä tavoin lisää vauhtii
|
|
|
Post by tunari on Jan 26, 2007 18:26:47 GMT 2
Unohdin mainita et laita 4 kärkitulpat niin kiertää 4 kertaa paremmin ja huippunopeuskin nousee about 783 km/h.
|
|
|
Post by muskeliman on Feb 28, 2007 20:35:21 GMT 2
TÄ, siis TEATin oma 1.8 3-pyttynen?!?! puhummeko nyt samasta koneesta? sehän on aivan uskomattoman arvokas ja harvinainen pannu.. onko varmasti kyse nyt siis tämän kaltaisesta motista? Jopa tuon koneen korea-kopiostakin olen unelmoinut märissä unissani omaan Vauxhall Vivaani. Viimeistäänhän sen aidon tunnistaa tästä puuttuvakurkkuisesta kaasaristaan, jota ei lisenssillä pystytty valmistamaan sen huippu vaikean arkkitehtuurin vuoksi.
|
|
|
Post by timberland boots on Nov 23, 2012 10:56:15 GMT 2
According to U.S. media reports, U.S. President Barack Obama to fight for timberland boots women voters in this election under the feet of the martial arts, timberland 6 inch boots and a polling station exit polls also show his Zhefan care paid women cheap timberlaned boots voters in a few swing statesto him, can be described as "preference plus", contributed to the Obama re-election.U.S. Cable News Network (CNN), the data show timberland outlet that the proportion of women voters to vote for Obama in Ohio, far higher than that of Republican presidential candidate Mitt Romney, respectively, 55% of the people discount timberland boots voted Obama ticketsonly 43% of the vote Romney ticket. This advantage eight percentage points ahead of Republican rival John McCain compared Obama's support timberland boots uk rate among women in 2008 have expanded.
|
|