|
Post by kaasarikeisari on Nov 9, 2006 21:43:40 GMT 2
rahat kun on vähissä ja vanhoja kesäkummeja pyörii nurkissa niin ajattelin itse tehdä nasta renkaat niistä. eli eka otamme kummin vanteelta ja sitten sisäpuolelta joko naulaamme nauloja läpi tai poraamme ruuveja kuinka kukin tykkää. lukumäärän saa jokainen itse päättää ja pituudella saa hyvin säädettyä pitoa. jos jostakin kohdasta vuotaa(erittäin epätodennäköistä), niin voipi käyttää tuota konstia joka oli aikaisemmassa renkaan virityksessä
|
|
|
Post by PM on Nov 9, 2006 22:14:22 GMT 2
Popniitit on kanssa hyvät.
Reikä kumiin, ja sopiva prikka vastapuolelle. Sitten niittiä perään. Pitää vaan puristaa varovasti, ettei niitistä katkea häntä. Ne sitten lyhentelee mieluisan mittaisiksi.
Hyvä tulee...
|
|
|
Post by rengasmaisteri on Nov 12, 2006 15:53:47 GMT 2
toinen hyvä ja helppo konsti tehdä kesärenkaista talvirenkaat, nii vetää kumien päälle vahvaa kakspuolista teippiä. Uskomattoman pitävät kitkarenkaat! eikä tuu tota vuotamisongelmaa, niinku tossa nastottamisessa.. On myös mukavan hiljaiset
|
|
|
Post by tuuuningg on Nov 16, 2006 21:15:30 GMT 2
tai sitten liimaa pikaliimalla traktorin ketjut renakisiin kiinni, ja ei oo åpitovaikeuksia!
|
|
|
Post by Rape666 on Apr 9, 2009 22:47:35 GMT 2
ei näin ! tv shopissa näin myytävän tällaisen tuotteen Tune your tyres ! Tee se itse tuningrengas!!!!!!!!! Mahtavaa eikö vain? eikä tässä vielä kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eli pakettiin sisältynee: Ohjeet
|
|