|
Post by JJHonda on Nov 18, 2009 13:59:40 GMT 2
Syysterveiset vaan kaikille urheiluautojen ystäville. Olen Toiminimi JJ-Hondan alla alkanut tuoda autoja ulkomailta kasvavan kysynnän seurauksena. Ensimmäinen lasti on saapunut, Itselle tuli rakneteluaihioksi 89- Accord, harvinainen EX-malli. Näitä ei suomesa montaa ole, eikä varmaan tule olemaan, senverta haluttua tavaraa nimittäin on. Eikä suomesta tahdo löytyä enää ruosteetonta hondaa jonka voisi työnalle ottaa. Mikäli löydät jostainpäin maailmaa mielenkiintoisen yksilön, jonka haluaisit suomeen tuotattaa, ota yhteys JJ-Hondaan. JJ-Honda t:mi Alapallokatu 3 76520 Nivusjärvi. puh 055-4402321 jjhonda@hotmeil.com kotisivut on tulossa! ;D
|
|
|
Post by JJHonda on Nov 18, 2009 14:00:50 GMT 2
Siis se jäi sanomatta että uitto hommista on kyse!
t. jj
|
|
motor män
Pelkkää terästä
"Siisti sivikki, mull on ollu tommone!"
|
Post by motor män on Nov 27, 2009 23:02:15 GMT 2
On se hyvä että saadaan harvinaisuuksia suomeen, vähäisiin urheilu-auto piireihin. Itse olen haaveillut pitkään seitenysi nissan cherrystä 82-cherryn tekniikalla. Noissa kun sitä venttiilinnousua on vaikka muille jakaa, ja erittäin helposti viritettävä tekniikka. Pitää veronpalautusten jälkeen ottaa yhteyttä niin katsellaan uitto hommia!
|
|
|
Post by Jorma on Jan 10, 2010 21:39:14 GMT 2
Onko siellä japanin päässä ollut 1.8 veekasi mazdoja tarjolla? ittee himottas saada vähän tehokkaampaa autoo alle ku entinen Volvo 1.7 340 tupee olemaan tiensä päässä, kun en enää enmpää tuunaamista siihen oo keksiny...
|
|