|
Post by Irmischer Man on Nov 10, 2006 14:54:56 GMT 2
Näytämme kuinka karkaistaa Ford Taunuksen virikannen, jotta aloitteliatkin pääsevät tekemään omaan autoonsa itse samlla säästäen. Ensiksi tarvitaan FSCF:n patentoima karkaisuaine, jossa on erityisen korkea palolämpötila. Tässä kansi ennen karkaisua Ja näin se kannen karkaisu onnistuu käytännössä. Alla linkki videoon!! s143.photobucket.com/albums/r134/Sehhi/?action=view¤t=MVI_7255.flvTässä sitten kansi karkaistuna. Ja odottamassa asennusta jonkun onnellisen virimiehen keulalle. Hevosvoima takuu +27,5hp
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 10, 2006 18:35:39 GMT 2
Ai helvetti että on siisti! Ton kun vielä kromais, niin avot!
|
|
|
Post by kaasarikeisari on Nov 11, 2006 0:23:43 GMT 2
sanattomax vetää...... kaunista
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 12, 2006 12:01:36 GMT 2
myy mulle toi. paljon taunus kiertää tolla kannella??? pitäs meinaan saada lisää kierroksia tohon mun viripannuu. pääseeks tällä yli 10 000 kierroksen?
|
|
|
Post by Konki Pera on Dec 14, 2006 1:37:21 GMT 2
Mä näin FSCF henkilökunnan kasitiellä p-paikalla ennen luviaa porista päin. Tuli sit meinaan IHA ÄLYTTÖMÄN pitkällä siivulla siinä. Voi poijjaat ko olisitte nähny mite taukka poltti kummii. Ei mitään järkeä!!! Hieno vehje ym. Harmi ko ei tullut kameraa mukaan. He olivat pikaisella testillä testaamassa tota virikantta. Nopee 3 pultin kiinnityksellä tua kansi oli taukassa, koska sehän on myynnissä niin sitä ei raski paljo kuluttaa. Ja tosiaanki tol kannel pääsee reilut 15700rpm. Ennen kotiin lähtöä he vaihtoivat vakiokannel, se oli pikakiinnityksellä joten ei mennyt kauan aikaa. Tosi mukavia tyyppejä, kyselin heiltä neuvoja viritykseen, ja uskosin että pelkästää neuvoista sain +20hp kun lähin siitä sitten pois. Nyt alko tane rojekti mullaki !!! PS. ostin 25 litraa tota karkasu ainetta. Pidetää karkasu miittarit jossakin mis o lunta!
|
|
|
Post by mahtitaunus on Dec 14, 2006 15:10:25 GMT 2
pulteilla? kyllä ainakin mun marinassa on ihan semmosilla klipsuilla se kansi kiinni. kyllä te pojat osaatte olla niin hiton monimutkasia...
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Dec 19, 2006 18:09:29 GMT 2
juu kyl klipsut kannen kii pitää.vakio autoissa tietty voi olla pultit mut sit ku aletaan viritteleen ni ei kukaan jaksa pulttien kans pelata...klipsut auki ja kansi vaihtoon jos tarvii.. kauniin näköinen kansi on . thumbs upp!!!!!
|
|