|
Post by Tahti on Jan 6, 2007 18:56:37 GMT 2
Pikkulinnut laulo et seuraavas tuning viri lehedes ois: Näin rakennat 4tahtisesta 7tahtisen ja 2tahtisesta 5tahtisen. Kuulosta aika hyvält jos sais enemmä tahtei ni alkaa mu primera liikkumaan.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Jan 6, 2007 19:04:38 GMT 2
;D toi 7 tahtia vois saada primerankin kulkeen.vakionahan se on aika nuhainen.... rapakon takaa on kuulunu huhuja et 5 tahti primra ois penkittäny +200hv ilman muita virejä...pakkohan se lohko on porata/kairata ylikokoon ennenkuin alkaa vauhtia löytyyn!!ja ainoa oikea..pierburg!!!!!!sit lähtee ku hauki rannasta!!
|
|
|
Post by TahtiMaisteri on Jan 7, 2007 11:48:24 GMT 2
No nyt saan korjata asiaa, niin minun mielestä tässä mennään nyt takapakkia kun lisätään tahteja. Niitähän pitäisi vähentää että ei tehdä turhaa työtä, Eli vain yksi hiton iso tahti, joka oiken jysähtää kunnolla niin siinä tehojen salaisuus.
|
|
|
Post by mahtitaunus on Jan 7, 2007 14:31:23 GMT 2
joo mut muistakaa että kun laitetaan yks tosi iso tahti, eikä monta pientä niin alakierroksilla ei ole vääntöjä ja voima tulee yhtäkkiä kierrosten noustessa rajuna potkuna. tätä potkua voi tietysti pehmentää männän säätyvillä johdinsiivilöillä. mulla ois muuten muutama ylijäämä tahti tuolla tallin nurkassa, jos kukaan tarvii?
|
|
|
Post by Laakeri on Jan 31, 2007 16:02:18 GMT 2
Mulla on tuohon ongelmaan tosi hyvä ratkaisu, Essolla kuulin että pakoputkenpaukkulaakeri auttaa just tohon ongelmaan, pehmentää sitä jysäystä aika mukavasti ja kyllä lähtee, kuin mummo lumesta!
|
|