Post by morrlustchomiby on Feb 18, 2022 0:47:13 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Yummy-Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Maganda sana kaso lng.....
Todella hauska! Ei paljon mainoksia ja säätimet ovat paikallaan.
Erittäin siisti peli ja voit saada rahaa rhi-pelin pelaamisesta, jos lataat sen Cash'em All -sovelluksen kautta
Pääsin 3. ravintolaan ja yksi uuneista palaa riippumatta siitä, mitä teet
Milloin tulee päivitystä, vielä jouluna.
Rania gul
Täytyy pelata sen ihanaa peliä rakastan pelata sitä..
Ok
Olen toisella tasolla. Siinä lukee, että älä polta ruokaa ja naputan sitä, niin se ei liiku pois paistinpannusta ja palaa. Yritin 3 kertaa ja se kuolee järkevästi.!! poistan asennuksen!!!! Korjaa pelisi!!!!!
Loistava peli tähän mennessä
Toistaiseksi hyvin. Ei vikoja, ei valittamista.
Cooking Yummy-Restaurant Game Arcade ycox
Rakasta tasoja.
Rakastan tätä peliä, se on todella hauskaa
Se on hauskaa ja monet ihmiset sanovat, että heillä on ongelmia, mutta se toimii minulle!!! Minä rakastan tätä peliä!!
Rakkaus ei antanut mitään kuvattavaa, mutta rakastan sitä todella
Se on todella hauska peli...mutta...olen ollut kirjautuneena ulos 48 tuntia ja palasin takaisin elämäni eivät täyttyneet...siksi annoin sille vain 3 tähteä...muuten kuin tunnuksella 5. Pelasi paljon ruoanlaittopelejä...en ole koskaan antanut heille 5. Luulin löytäneeni otteluni...niin surullista! Nyt syytetään siitä puhelintani!!!!
Nautin pelistä, mutta siihen on rakennettu vain 5 ravintolaa. He lisäsivät sen jälkeen kuudennen. Mutta se jäätyy tasolle 18
Sain rahaa tästä pelistä --- Maksoin no burn boosterista ja olin menettänyt sydämet, koska en saanut no burn boosteria avaamillani tasoilla
Rakastan sitä, se on nyt yksi suosikkipeleistäni!
Hauska peli jatka samaan malliin!
DIVIYA
Mahtavuus ei voi lopettaa pelaamista
Haluaisitko liittyä
Olen päässyt 40:een japanilaisessa ravintolassa, eikä se anna minun jatkaa.
Pidän todella tästä pelistä, mutta sen tasot loppuivat ranskalaisen ravintolan jälkeen.
Cooking Yummy-Restaurant Game Аркади czb
Rakasta tätä peliä!
Upea ruoanlaittopeli tabletillani pelattavaksi
Hoiio Aanname
Älä pidä siitä, että sinulla on hyvin vähän tapoja päivittää, ellet osta oikealla rahalla. Poistaminen
Girls Makeup | Dress Up Games Lomu spēles vft
Cooking Yummy-Restaurant Game Arkády llr
Ei voi pelata jäätelötason yli, koska tiramisu palaa joka kerta. Heidän uunissa on vikaa.
Peli ei vain lataudu. Se on jumissa aloitusnäytössä. Olen yrittänyt asentaa sovelluksen uudelleen. Olen yrittänyt liittyä beta-ohjelmaan ja poistua siitä. Mikään ei toimi.
Rakastan tätä peliä.
Tämä peli on niin hyvä, mutta olen kokenut, että se on niin viive, enkä voi pelata sitä hyvin, ja olen myös pahoillani, koska serkkuni poisti tämän pelin, toivon, että paransit grafiikkaa kiitos
Pls milloin rakenteilla olevat vaiheet avataan
Turha peli maailmassa, olen koskaan nähnyt tämän
Kuvittele ostavasi timantteja, joita ei koskaan lisätä! ÄLÄ Edes hukkaa AIKAASI TÄHÄN PELIIN! sammuu jatkuvasti. Haluan hyvityksen.
! Minä rakastan tätä peliä! Niin hauskaa! Se on loistava käsien ja silmän koordinaatioon, ja jatkan vain!
Järkyttävän buginen. Olen voittanut tasoja, täynnä kolikoita, kaikki onnellisia, ei palanut jne. (Tarkoitan, että olen vain tasolla 12) ja se pyytää rahaa voittaakseen. Mainokset. Mainokset. Mainoksia!! Ennen ja jälkeen jokaisen kierroksen. Se kysyy, haluatko katsoa mainoksen tuplataksesi palkkiosi, sanot ei, se antaa sinulle mainoksen. Ponnahdusikkunat (kuten vähintään 3) jokaisen kierroksen jälkeen vievät sinut kauppaan. Tämä on kamala peli!!! Lisäksi maskotti on ruma ja todella kammottava. Ei lapsille!
Cooking Yummy-Restaurant Game Arcade ojnq
Vakava ongelma pelissäsi. Sanoo, että lopeta ruuan heittäminen ulos, en ole, joten menetän henkensä..vakava bugi..
Nauti tästä pelistä, et voi lopettaa sen pelaamista
Erittäin mukava peli kaunein peli
Upea ruoanlaittokokemus