|
Post by Pauli on Nov 6, 2006 13:05:40 GMT 2
Itselläni on Opel Corsa vm. 84. Olen pistänyt siihen poltetut takomännät ja kaksikärkiset tulpat! Tuli tossa yksi päivä otettua kisaa yhden corollan kanssa. Oli kerta kaikkiaan mahtava tunne vedettää corsaa 1 ja 2 vaihteella punarajalla ja katsoa kun corolla jäi aluksi. Harmi että mun corsa alkaa tyrehtymään kun heittää 3 vaihteen silmään niin ei jaksa enään vetää kunnolla. No kummiskin voitin corollan nopeissa ja pienissä lähdöissä, kun olimme suoran viimeisissä liikenne valoissa niin perkuleen poliisit pysäyttä mut kun olin johdossa. Katsoivat hetken aikaa autoni tekniikkaa ja pistivät mut dynottamaan auton ja sen jälkeen pitäisi mennä katsastamaan uusiksi kun kuulemma teho rajat ylittyvät selkeästi vakioista
|
|
|
Post by Sladittaja on Nov 6, 2006 13:18:08 GMT 2
Juu on kyllä tosi mahtava tunne vetää skabaa oikein kunnolla!Tiedän kyllä tunteen...tosi hottia! ;D
|
|
|
Post by HardRace on Nov 9, 2006 20:19:31 GMT 2
Itselläni on Opel Corsa vm. 84. Olen pistänyt siihen poltetut takomännät ja kaksikärkiset tulpat! Tuli tossa yksi päivä otettua kisaa yhden corollan kanssa. Oli kerta kaikkiaan mahtava tunne vedettää corsaa 1 ja 2 vaihteella punarajalla ja katsoa kun corolla jäi aluksi. Harmi että mun corsa alkaa tyrehtymään kun heittää 3 vaihteen silmään niin ei jaksa enään vetää kunnolla. No kummiskin voitin corollan nopeissa ja pienissä lähdöissä, kun olimme suoran viimeisissä liikenne valoissa niin perkuleen poliisit pysäyttä mut kun olin johdossa. Katsoivat hetken aikaa autoni tekniikkaa ja pistivät mut dynottamaan auton ja sen jälkeen pitäisi mennä katsastamaan uusiksi kun kuulemma teho rajat ylittyvät selkeästi vakioista joo toi on paha kun noi männät pistää heti silmään! mullakin oli mun e kadetissa halkastut kiertokanget ja porattu lohko. kerran sit poliisit pysäytti kans ja se poliisi satutti silmänsä siihen kiertokankeen kun sattu just oleen poistotahti menossa siinä siinä sylinterissä mikä oli eniten porattu. pisti sit vaihtaan siihen vakio kanget, mut mä kyllä samalla otin kampiakselista ne painot kokonaan pois niin tehot ei juuri laskenu.. kannattaa sinne dynoon laittaa vaan 95:sta tankkiin ja ottaa pari tulpanjohtoo irti niin saat varmaan just meneen sen tehorajoihin
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 9, 2006 20:33:02 GMT 2
Joo, noi männät on ton lohkon heikoin kohta. Mut sen saa porattu ylikokoon tosi hienosti. Männät voi aina vahvistaa iteki. Se ei vaadi kuin hitsin ja korin kaljaa. Tosta lohkosta on otettu irti persdynossa reippaasti yli 300 heppaa vain ja ainoastaan bensansuodatinta vaihtamalla vapaastivirtaavaan ja akunkenkien kromaamisella. Jos ette usko, on auto nähtävillä Paraisten Nesteellä. Mut toi vaatii kyllä taotut bituniitti venttiilit. Ite näytin just tunti sitten tossa Härmälässä yhdelle röyhkeälle VW Derby kuskille miten Tane puhuu. Ja viude miten tiukille veti, kaveri potki ovenraosta lisää vauhtia ja se jäi just ennen kuin se käänty risteyksessä vasemmalle.
|
|
|
Post by spl pro on Nov 9, 2006 22:29:22 GMT 2
Katteli tänää kylil ku hain tyttöystävä yläasteelt et joku vettää pitkää siivuu Audi 80! Aattelin et meen näyttää sille et sen isän audi ei oo kylä nopei auto! Liimaudui se perää liikenne valoihi ja sit ku se lähetti ja ma ampasi heti ohi ni oli siin isi liising kuskil suu pyöreenä ku renoo 5 paino renkaat sutie ohitte ja tyttö ystävä heilutti sillai seksikkäästi! Ei näkyny audii enää kylil, tais oppii jottai! ;D
|
|
|
Post by spl pro on Nov 9, 2006 22:30:56 GMT 2
Ja renoo tekniikast se verra et o o turbo ja ic...
|
|
|
Post by Haisul on Nov 16, 2006 16:05:56 GMT 2
Katteli tänää kylil ku hain tyttöystävä yläasteelt et joku vettää pitkää siivuu Audi 80! Aattelin et meen näyttää sille et sen isän audi ei oo kylä nopei auto! Liimaudui se perää liikenne valoihi ja sit ku se lähetti ja ma ampasi heti ohi ni oli siin isi liising kuskil suu pyöreenä ku renoo 5 paino renkaat sutie ohitte ja tyttö ystävä heilutti sillai seksikkäästi! Ei näkyny audii enää kylil, tais oppii jottai! ;D OMG LOL
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 18, 2006 18:34:18 GMT 2
no sittenhän te eette oo kuullukkaa ees tost faijan taunuksesta. kerran lähetti kaupungin liikennevaloista, vieressä turbo fiesta. rinnakkain mentiin semmonen 10m jonka jälkeen taunus sai pitoo takarenkaisiin jonka jälkeen nous etupyörät ilmaan ja faija keuli sillä jonnekkin tonne 200 paremmalle puolelle. no vielä se fiesta tuli siinä melkeen takaluukussa kiinni niin sitte faija siitä suivaantuneena polkas kaasun rintapellistä läpi jonka seurauksena tane lähti 5 pyörä sladii kun alko V-6 puhuu ja lähti niin kovaa että mittari meni rikki kun ei pysyny kiihdytyksessä mukana. myöskin kaikki sisäverhoilut ja vaatteet purkautu takaluukun kautta kadulle ja oli faijalla selittämistä ku meni himaan munasilteen ja taunuksen penkit ilman kankaita. tästä kyseisestä taunuksesta on arvioitu tehoja lähtevät n. 250Mhv lämpö- ja bensamittarit yhteenlaskettuna.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 27, 2006 18:12:45 GMT 2
aika kova tane!taisin nähdä sen viime kesänä hesassa...kyl jo tyhjäkäynnilläkin huomaa et v6 puhuu karua kieltä.tyhjäkäynti oli about 13000rpm.ei tainnu olla säädöissä vielä ku noin hiljaa kävi?
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 27, 2006 19:30:31 GMT 2
no siis tyhjäkäynti oikein säädettynä pitäis olla aika tarkalleen sen 12 543rpm, et on sulla perkele tarkat korvat. mut joo ei ollu aivan säädöissään sillon kun tosiaan kiers ton 13 000. punaraja alkaa suunnilleen 35000 ja rajoitin lopettaa leikin jossain 40 000 paikkeilla
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 28, 2006 17:17:29 GMT 2
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 29, 2006 16:16:13 GMT 2
joo mut jos otat rajottimen pois niin rikkoo koneen aika äkkiä. meinaan vinkasee toi kone helvetin äkäsee tonne 60 000 vaikka kuin yrittää varoa. saatana ku on kiree btw, älkää pojat ostako honkkarista kasseja (kiveksiä). ostin tossa pari viikkoo sitte ja kun ei toimi. vuotaa ja tavaraa tulee sillon ku ei pitäs ja sillon ei ku pitäs... taitaa olla kiinalaatua, vaimo raskaana että toivotaan parasta, pelätään pahinta:S
|
|