|
Post by Latukkamies on Nov 9, 2006 13:58:57 GMT 2
Kyllähän sillä latukallakin pärjää ja jos on osaava mies kuten minä niin tehoja alkaa löytymään larsasta. Itse voitin euroopan maantiekilpailu luokan 2005 tällä autolla Koittakaahan pysyä pojat perässä
|
|
|
Post by 1000hp on Nov 9, 2006 16:29:33 GMT 2
Oho ompas ärjyn näköne peli! en viittis kyl ees omal autol lähtee haastaa tollast... taitaa puhdas asvalttiki muuttuu luistin radaks ku kunnolla polkasee?
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 14, 2006 16:02:43 GMT 2
ei muutaku ferraari 99+ tankkii ja kissankusta perää ni johan alkaa lähtee. mikäs ahdin tässä o?
|
|
|
Post by latukkamies on Nov 14, 2006 17:43:18 GMT 2
Siinä on Holset HX55 pitäs riittä +600hv asti ilmantuotto ja kun pistää kaksinkappalein (vink vink) niinkuin mulla. Niin ilmaa pisää sisätila puhaltimellekin, heiluu hienosto mun hevaritukka ahtojen noustessa. Max ahdot 2bar
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 14, 2006 22:05:38 GMT 2
Älä helvetti! Tommonen ahdin! Perhana kun just kiinnitin mun vuokrakämppäni kun ostin uuden ilmanohjaimen etulampuille, muuten ois voinu harkita. Sä oot varmaan saman näkönen ku ajat tolla autolla ku se poika siinä Jaffa mainoksessa, tukka hulmuten. Kyllä joillakin on kaikkea.
|
|
|
Post by Jip on Nov 16, 2006 12:23:57 GMT 2
Mukava tietää että on muitakin lada harrastajia paikalla. Mulla itellä on tämmönen edustus limosiini larppa, jolla yleensä vkloppuisin kierretään paikallisen yläasteen pihaa.. www.akvarij.net/forum/uploads/ZEC/Lada.jpgToinen lada mulla on ihan kisaamista varten vain ja tietenkin kyttien kiusaamista sillä harrastetaan usein, ainut on huono että se ei sovi ihan joka alikulusta kun ajetaan kyttää karkuun, mutta kuten äänenvaimentimesta voitte jotain päätellä niin voimaa on! www.telecable.es/personales/forchetto/enlaces/lada%20tuning.jpg
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 17, 2006 18:37:11 GMT 2
pistä vielä muuntajalla sisäpistokkeesta pakoputkee imuri imee niitä pakokaasuja niin alkaa turbo pyörii kovempaa ja kaasut tulee paremmin ulos. joskushan ne vähä tuppaa oikuttelee noissa ladoissa et ne jää kiukuttelee sinne putkee. kuis paljon baareja tulee sisätiloihin siit tuulettimesta? eikse tarkota sillon et kuskinki tehoja saadaan nostettua kun saadaan enemmän ilman ja kaljan seosta ahdettua kurkusta alas ja sytytin perseen alle ym. lopputuloksen te varmaan tiiätteki
|
|