|
Post by mahtitaunus on Nov 12, 2006 19:34:49 GMT 2
www.pvv.ntnu.no/~madsb/home/watch/photos/spain_misc/images/wreck.jpgprkl näin siinä käy kun rupee sitikkaa polkee. lastu ja vapaavirtaussuodatin niin tehot nous saatanasti ja alko kiertää semmosta 15 000 ja ku läppäsin kytkimen ylös ni olihan se varma että kori jäi siihen mutta alusta pyrki alta poies. auta armias jos ois ollu kesärenkaat alla ni ois toi alusta varmaa mikkelissä ja ite rovaniemellä. allahan oli siis nyt tällä hetkellä oli nuo 25v ikäset vanhat nastarenkaat (nykyisin kitkat) xerraireart.com/images/heartily.jpgkyllä täytyy sanoa että hyvin repii toi penkkii noilla vireillä, mutta ei parane ruveta leikkii. täytyy ruveta hakeen korvauksia henkisistä ja fyysisistä kärsimyksista, en ollu kerenny asentaa vielä marinan sporttipenkkejä niin niskat taittu sitten kaksinkerroin... henkisistä kärsimyksistä että mulla oli tapana painaa tota naapurin eukkoa tuolla mun sitikan takapoksissa, mut nyt sinne näkee vähä turhan helposti sisää
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 12, 2006 20:17:28 GMT 2
Ihan kyynel kihoaa vanhan Bexsistin silmäkulmaan, jumalattoman hienoja kuvia. Taidan kaivaa mun baskerin Tanen takaluukusta, kyllä sitikka on tosimiesten auto.
|
|