|
Post by turbotuning on Dec 11, 2006 0:57:58 GMT 2
Mulla oli tossa ihan hyvää kisaa Kehä-1 kun olin tulossa töistä pari päivää sitten. Vierel yritti joku valkonen teipattu uudehko micra. Tiesin et ei sil ois paljon jakoi jos se rupeis viivaan ku olin jätättäny vastaavanlaisen Ylikiimingissä vuonna 99.
Avasin kuitenkin varmuudeks itsetekemästäni NOS järjestelmästä (juttua tulee siitä muualle tänne forumille) vähän isoa höpöä tre kronorin raudalle. Äänestä kuuli heti miten kitka alko vähentyä mäntien ylä kuolo alueilla. Sit se alkokin vetää heti vitun moisella Forcella pakoon. Aluks se pakeni pari auton mittaa mut heti kun madeleine alko päästä veto-alueel ni aloin saavuttaa, hyvä vaihto isommal ja kantsun sillan kohilla olin jo ohi ja vauhtii tyyliin 140!!!!!1
Se tuli sit viereen ku himmailin ja jäähdyttelin startti pilotti pullosta tehtyä NOS systeemiä. Se nauro ja moikkas ja moikkasin takas. Aito Sportti kuljettaja mut hävis.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Dec 11, 2006 17:42:20 GMT 2
onnee!!tosta tulee kyl parhaat kiksit ku nöyryyttää toisen!!paljonkos madeleinessa on ähkyä?noin perstuntumalla??
|
|
|
Post by turbotuning on Dec 12, 2006 14:06:17 GMT 2
onnee!!tosta tulee kyl parhaat kiksit ku nöyryyttää toisen!!paljonkos madeleinessa on ähkyä?noin perstuntumalla?? Lavikaisen perdynossa nummelassa saatiin mun mielestä aika kehnot lukemat luokkaa 120 hv 160 nm. Mul on se huono kun kierroslukumittari loppuu jo 8000 rpm, ja volvon HighPower koneethan alkavat toimia noiden kierrosten jälkeen värinöiden ja välysten poistuessa. Todelliset lukeman lienevät luokkaa ~270 hv/14500 rpm ~300nm/11 000 rpm
|
|