nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 16, 2006 18:26:59 GMT 2
tää kuva on viime elokuulta ku isäukko haki uuden auton ittellensä kreetalta.koko ikänsä(nyt 87v)oli säästäny et saa kerran ostaa paremman auton ja nyt se vihdoinkin toteutu.kateeks käy äijää.(otti se velkaa viä 28 000e pankista) mitäs pidätte?itellä ei oo noin hyvään varaa mut kai muittenkin iseillä on jo parempia pirssejä? heti sisään ajon jälkeen(3km)stroukattiin toi lohko aivan tappiin ja lisättiin lyhempi iskuinen kampi.veivit jatkettiin 10cm ja männät viilattiin.kaikki osat karkaistiin myös varmuuden maksimoimiseksi.laatikkona on vakiosta modattu 3+1 jalkavaihteinen loota.(siis 3eteen ja 1 sivulle)pakki jätettiin pois vallan,koska pakittaminen on häviäjälle tunnusomainen poistumis suunta.dynossa käytiin ja lukemat oli murskaavat.1232hv ja vääntö 889.8nm. sanattomaks vetää....huoh!!on se vaan niin nätti!!!!
|
|
|
Post by mein isk on Nov 17, 2006 13:27:13 GMT 2
meiän iskä onkin vahvempi ku teiän iskä
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 17, 2006 15:07:53 GMT 2
varmasti onkin ku mun isäukko on kääpiö!(jörö)
|
|
|
Post by skeidadriver on Dec 1, 2006 8:35:35 GMT 2
Millanen tuo on driftata? Japseissa kuulemma tosi suosittu aihio kun taivas on rajana. Saakos tohon jo neliveto laatikkoa? Kuulemma tyyppivikana on laturin neulaventtiili, päästää sähköä ennen kuin hukkaportti aukeaa?
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Dec 8, 2006 9:03:39 GMT 2
toi on riftaukseen ihan ehdoton vehje.menee mutkat kuin pässi narussa.ei venko mihinkään suuntaan.tos on vakiona neliveto.poistettiin laturi tosta heti ku sehän on niinku sanoit ni heikoin lenkki.laturillahan ei tee mitään,lataa akun täyteen kotona voimavirralla(eli voimapistoke seinään ja johdon päät kuorii moralla ja tuikkaa akun napoihin ni akku on hetkessä täysi) japsien driftking ajaa just samanlaisella mut vuotta vanhemmalla.lohkokin porattiin ylikokoon(4,6l)mut venttiileitä ei muutettu(6kpl)lasit jos spreiais mattamustalla ni tulis vähän import henkeä....?vai mitä ootte mieltä?
|
|
motor män
Pelkkää terästä
"Siisti sivikki, mull on ollu tommone!"
|
Post by motor män on Dec 8, 2006 13:14:38 GMT 2
Ota ikkunat pois ja roskapussit tilalle. Kevyet ku mitkä ja niitä saa kuulemma nykyään niin vaaleina että menee katsastuksestakin läpi, ja oon parilla tyypillä nähny semmosia sinisiäkin pusseja ikkunoissa. Mulla ei oo tommosta ollu, mutta oon kuullu et vesipumppu noissa on ihan ylimitoisettu ja sen kun vaihtaa tunturi aquan vesipumppuun niin tulee paljon lämpimämpää ilmaa lämmityslaitteesta ja tehoja joku +70hp. Sit ku tilaat putkenpään completokselta (se + 5hp malli) niin ollaan taas uusilla satasluvuilla tehoissa. Mulla ois muuten myydä myös nosssi isälles jatkokengänpohjat (+4 tuumaa, kaks kakkosnelosta päällekkäin) niin helpottas varmaan ajamista.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Dec 8, 2006 16:39:26 GMT 2
noi ois kyl ukon jalkoihin hyvät.mites ne kiinnitetään?ruuveilla vai nauloilla?onko varmasti bolt on?niihin vois olla hyvä vetästä saunasuojat ettei ala mätäneen ku kastuu....?
|
|
motor män
Pelkkää terästä
"Siisti sivikki, mull on ollu tommone!"
|
Post by motor män on Dec 9, 2006 16:25:25 GMT 2
Velipojalla ne oli kinni ihan vaan kumirenksuilla. ahtopainekyllästetty tietysti kestäs pareen, mut menee noi ilman käsittelyäkin.noi on muuten osittain höylätyt ja ruuvinkannat nylpätty ettei rupee pyörii auki.
|
|