|
Post by Irmischer Man on Nov 10, 2006 14:58:27 GMT 2
Myynnissä FSCF:n tekemä virikansi taunukseen. Soveltuu parhaiten ylikokoon porattuihin koneisiin korkeaviritteisyyden takia. Tarkempia tietoja kannesta viritys palstalla. Yhteydenotot sihteerin kautta.
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 10, 2006 18:38:05 GMT 2
Just mulle sopiva, tuli laskettua edellistä hieman liikaa, ottaa tuulettimenremmi jakopäähän jo kiinni. Kestäähän tuo yli 15 nyyttönin väännön, eli ei siis väänny kieroon kampuran puolelta? Saako ostettua osarilla?
|
|
|
Post by Tanemies on Nov 21, 2006 17:00:48 GMT 2
Kuinka suuren ylikoko porattuun koneeseen toi sopii? Mulla porattu 1.6->3.4 Jonka jälkeen valettu uutta rautaa ympärille, ettei männät kurki päivänvaloa.
|
|
BadKarma
Alkaa viri mies löytyy
|
Post by BadKarma on Apr 28, 2007 14:01:47 GMT 2
Joo´o pahalta näyttää , tuo on suojalunta millä kansi on karkaistu , siitä tulee jännitteitä 1´s ja 2´s sylinterin väliin pahasti! mulla on kyllä ratkaisu siihen .! , tässä on uudet sylinterit ja lohko mukaan , näitä tarpeeksi peräkkäin laittamalla saa vaikka V-69 pyttyisen koneen koottua , eikä vie paljoa tilaa , ilmajäähdytys tosin rajoittaa konepaketin kestoa mutta ne imuäänet! HuhHUh. Tähän toiseen projektiin olen jo suunnitellut ko. konepakettia sellaisena V- 50 versiona.!
|
|