|
Post by oldchool on Nov 18, 2006 1:44:52 GMT 2
Vaarin vanhasta kauppakassista "lainattu" kone. Alunperin 1,1 NYT porattu 2,2l ja rusetti kyljessä.
Kansi muotoiltu kynsivaalalla. Madalletut kisa venttiilijouset, rälläkällä kierros pois. (laillinen katsastaessa, inssi ei huomaa) Nokka hiottu vakiosta, joka virittelijä hionut nokat epä synmetriseksi, nyt hiottu tasapyöreiksi ja tasapainotettu. Männät wiwescon takomännät, jotka hiottu soikioiksi puristuksien lisäämiseksi. Kaasareina 3xvaaka dellortoa, itse tehdyllä imusarjallla. ( imusarjaan saa vain yhden kerrallaan kiinni.) Turbo Irakilaisen päältä ajettavan Twin-turbo ruohonleikkurin. Putkisto mallia cool, johon tehty ylimääräisiä 10mm reikiä.
Penkitetty esson baarilla 18hv pintakaasulla. Itse veijo esso tuli ja antoi porttikiellon, koska näin tehokkaita koneita ei heidän tiloissaan saa mitata.
Nyt nopeimmalle! Tässä ei ole koneessa ei ole yhtään merkittyä muutos%, jopa alkp. öljyt on.
Hintaa sellanen omakustannus, eli 5000e tai vaihto wunderbaumiin ja karvanoppiin, tarvittaessa maksan väliä. Voi ehdottaa myös vaihtoa käytettyihin tummennus kalvoihin.
|
|
|
Post by mahtitaunus on Nov 18, 2006 18:25:37 GMT 2
sitten jotta saat kierroksia koneeseesi tarpeeksi, on kaiken a ja o että koneessa on mahdollisimman vähän vastusta sitä pyöritettäessä. jotta kone pyörisi mahdollisimman vapaasti on joko rälläkällä laskettava mäntiä kapeammiksi tai sitten porata niihin reikiä. (mitä isommat reiät ja mitä enemmän niitä sen parempi) myöskin turhat hihnat ym ylimääräiset ns. moottorin apulaitteet mitä olemme tottuneet näkemään normaaleissa autoissa ovat turhia näissä urheiluautoissa. toinen asia eli painonsäästö on hyvinkin tärkeä seikka kun halutaan mennä kovaa. painoa pystytään tinkimään mm. käyttämällä vain yhtä akunkenkää ja heittämällä toisen pois, ovenkahvat ovat tuskin kovin tarpeellisia urheiluautoissa, pyyhkijät, kylkilistat ja pölykapselit heittäisin menemään. maukan escorvette tosiaan penkitettiin myöskin esson baarin kahviossa, jossa tehoja saatiin tarkalleen 1000Mhv lukemat.
|
|
|
Post by Manu on Nov 18, 2006 23:33:12 GMT 2
Mä olisin halukas ostamaan tollaisen pelin. Onkos siinä 3 vaihteinen laatikko? Onko kuivasumppu voitelu? Voisin myös vaihtaa päittäin mun civic typerrään
|
|