|
Post by skeidadriver on Dec 1, 2006 8:52:02 GMT 2
Tane tuli ja Tane paloi. Nyt oon ettimässä uutta rojektia. Kiinnostusta löytyy kaikenlaisiin vm.70-89 autoihin, takatuupparit olis kovia, mut ei haittaa vaikka olis nelivetoki. Lohkon koolla ei merkitystä ja saa olla piäntä laittoa. Tarjotkaa kuvien kera. Tane kiinnostaa tietty tosi kovaa.
Maksu joko käteisellä tai sitten postiennakolla.
ps. ei sitikoita, niitä löytyy jo kellarista tarpeeksi monta.
|
|
|
Post by Niilo on Dec 1, 2006 12:09:40 GMT 2
Mä suosittelisin tälläistä saksalaista baijerin helmeä! Aito bmw M1 siitä olisi hyvä lähteä virittämään eteenpäin, ja on takatuuppari!! Ilmoitteleppa jos kiinnostaa, ajattelin vaan että kun sun tanekin on ollut saksalainen auto niin voisit tykätä näistä saksanmaan vehkeistä.
|
|
|
Post by mahtitaunus on Dec 4, 2006 22:30:44 GMT 2
|
|
|
Post by skeidadriver on Dec 5, 2006 10:24:43 GMT 2
'Svenille' kiitokset aihiosta, eli tää on nyt sitten mun. ;D Eilen vedettiin värivaha pintaan ja kromiosien kiilottelua talvi-iltojen iloksi. Lähti ku palmun alta käyntiin ja siirtokilvillä ajeltiin kotio. Tästä tää lähtee. ps. Mites se Cortina joka oli takapihalla siinä kuusen katveessa? Kaveri olis kiinnostunut siitä. Kerroit että viimeksi käytetty v.82 ajettu siihen paikkaan. Pari reikää näytti olevan, mutta muuten ilmeisesti ok? Olikos siinä yksiäkään renkaita?
|
|
|
Post by mahtitaunus on Dec 5, 2006 14:14:39 GMT 2
'Svenille' kiitokset aihiosta, eli tää on nyt sitten mun. ;D Eilen vedettiin värivaha pintaan ja kromiosien kiilottelua talvi-iltojen iloksi. Lähti ku palmun alta käyntiin ja siirtokilvillä ajeltiin kotio. Tästä tää lähtee. ps. Mites se Cortina joka oli takapihalla siinä kuusen katveessa? Kaveri olis kiinnostunut siitä. Kerroit että viimeksi käytetty v.82 ajettu siihen paikkaan. Pari reikää näytti olevan, mutta muuten ilmeisesti ok? Olikos siinä yksiäkään renkaita? www.taucher.net/photos/photo796/10_Car_Wreck.jpgno se oli tuossa kuusen katveessa, mutta perkele viime kesänä pojat ajo sen tuolta laiturilta alas järveen. mutta siis täysin kunnossa oleva ja soiva peli. pari pientä ruostepaikkaa on pelleissä joo, mut ei pitäs vaikuttaa leimalle. siinä on tuommoset pari vuotta vanhat kitkarenkaat kun nastat on lähteny ku on revitetty niin perkeleesti. luulen että kannattaa kuitenki tuo ilmanputsari tosta kuivata ennenkun pistää käyntiin. pitäskö lähtee naaraamaan tota tuolta järvestä että tuutkos hakemaan?
|
|
|
Post by skeidadriver on Dec 8, 2006 13:46:45 GMT 2
Näyttää hyvältä, tuo kameleonttimaalaus kruunaa tuon kokonaisuuden. Anna olla, kyllä se tuolta ajamalla saadaan pois. Aateltiin vaparia tonne ilmanputsarin tilalle, niin saa näin alkuun olla ilman ilmanputsaria. Noi reiät on ihan bueno, valuu ylimääräinen vesi pois. Me tullaan huomenna, sama paikka sama aika?
|
|
|
Post by mahtitaunus on Dec 14, 2006 0:30:09 GMT 2
kyllä joo mut tosta saat maksaa vähä reilummin kun on sen verta kuitenki parempi kuntonen ja vähempi ajettu. sanotaanko vaikka 500€? kuitenkin puhutaan ihan toimivasta autosta että...
|
|
|
Post by Kari on Dec 14, 2006 9:43:27 GMT 2
'Svenille' kiitokset aihiosta, eli tää on nyt sitten mun. ;D Eilen vedettiin värivaha pintaan ja kromiosien kiilottelua talvi-iltojen iloksi. Lähti ku palmun alta käyntiin ja siirtokilvillä ajeltiin kotio. Tästä tää lähtee. ps. Mites se Cortina joka oli takapihalla siinä kuusen katveessa? Kaveri olis kiinnostunut siitä. Kerroit että viimeksi käytetty v.82 ajettu siihen paikkaan. Pari reikää näytti olevan, mutta muuten ilmeisesti ok? Olikos siinä yksiäkään renkaita? www.taucher.net/photos/photo796/10_Car_Wreck.jpgno se oli tuossa kuusen katveessa, mutta perkele viime kesänä pojat ajo sen tuolta laiturilta alas järveen. mutta siis täysin kunnossa oleva ja soiva peli. pari pientä ruostepaikkaa on pelleissä joo, mut ei pitäs vaikuttaa leimalle. siinä on tuommoset pari vuotta vanhat kitkarenkaat kun nastat on lähteny ku on revitetty niin perkeleesti. luulen että kannattaa kuitenki tuo ilmanputsari tosta kuivata ennenkun pistää käyntiin. pitäskö lähtee naaraamaan tota tuolta järvestä että tuutkos hakemaan? Tuo vesi on yksi parhaista paikoista säilöä auto, sehän on samakuin pistäisi auton naftaliiniin. Auto tehtaatkin ovat alkaneet nykyään varastoimaan veteen autojaan. Kaikkihan nyt ovat muutenkin elämässään huomanneet, että suolakurkutkin säilyy siinä liemessään, mutta ilman lientä ne homehtuisivat!! Sama koskee myös autoihin. Itsellä on kesä avo-auto talvet aina meren pohjassa.
|
|
BadKarma
Alkaa viri mies löytyy
|
Post by BadKarma on Mar 15, 2007 11:17:47 GMT 2
Tästä saisi kesään kaksi kulkupeliä yhden hinnalla , pikku Pesonen sadepäiviin ja iso KawaPata aurinkoisiin ajopäiviin , lähtee nyt halavalla , vaihto puimuriin mahdollinen.! Ja tästä kone perään uusi Voortin 6 , sopii Taneen!
|
|