|
Post by Irmischer Man on Nov 6, 2006 12:19:12 GMT 2
Tässä olisi minun oma projektini Ajattelin ekaksi oikoa korin ja sen jälkeen panostaa tekniikkan. Nokalle ajattelin pistää viilatun 1.8 myllyn jossa olisi pierburgin 1.piste ruisku ja itse viilatut nokat. Myös venttiilien karkaisu on käynyt mielessä. Vaihteistoksi joku close-ratio 4v aski jostain corsasta. Myös irmischer tekstillä koristelu kansi on tulossa. Kun kori on oikaistu sen jälkeen auto menee pulverimaalaukseen, jossa se saa nato värit päälle.
|
|
|
Post by Irmischer Man on Nov 7, 2006 9:43:22 GMT 2
Noniin projekti lähti alkuun. Kävin tänään ostamassa motonetistä, korin oikaisu työkalut, uudet renkaat, ja walkerin putkiston. Tietokone simulaatio kertoi että putkistona paras suoristus kyky saadaan walkerin putkistolla, josta villat poistettu pöntöistä. Tänään iltapäivällä alan talissani oikoa tota koppaa ja samalla hiukan sovitella uusia kumeja.
|
|
|
Post by Irmischer Man on Nov 7, 2006 13:13:00 GMT 2
Sain juuri otettua männät irti koneesta ja kuten hiukan pelkäsin niin pahaltahan ne näytti Joku vissiin ennen polkenut hiukan tota vehjettä Tässä 3. pytyn mäntä puhdistettuna, voisi vielä puikolla saada kalun tosta
|
|
|
Post by alipaine4ever on Nov 9, 2006 20:10:39 GMT 2
mistä löysit ton korin, näyttäs aika tukevalta? onko pohjassa paljon mätää? joku saksan tuonti vai? mitäs perää oot ajatellu? tollanen kone vaatii jo varmaan jonkun suorahampaisen?? näyttää kyllä hyvältä!! siitä corsan laatikosta kannattaa viilata ykkösen rattaasta pari hammasta pois niin se välitys on kiihdytyksissä parempi. keep up the goud work
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 14, 2006 15:06:07 GMT 2
kyl kateeks käy ku oot noin asiallisen projektin löytäny.onnittelut!tietysti noita joskus harvoin kaupan on mut ei tahdo eurot riittää.meinaaks laittaa 155/80-13 kumit alle?lisää kuvia vaan projektin edistymisestä. THUMBS UP!! tollasella piilillä saa respectiä ja oossomia joka kokkoontumisesa.
|
|
|
Post by mahtitaunus on Dec 22, 2006 12:47:33 GMT 2
miten tää edistyy, joko ollaan päästy pakkelointivaiheeseen? Minkälaista siipee ja levikettä meinasit laittaa? noi 155/80 - 13 kumit on aika racingit mut mä pistäisin itse 125/95 - 12, paljon paljon halvemmat polttaa sitä kumia. kuvan perusteella näyttäs siltä ihan kuin toi ovi ei oikein ihan oo paikoillaan, korissa jotai mätää?
|
|
motor män
Pelkkää terästä
"Siisti sivikki, mull on ollu tommone!"
|
Post by motor män on Dec 30, 2006 0:56:39 GMT 2
Irmeli män, jos tarvetta voin puikottaa puikkokoneella tosta kolmos männästä vielä käypäsen, ja onnistuu myös männän ylikokoon hoonaaminen. aattelitko paljon porata, 7mm kuulemma kestää vielä ilman ongelmia? Mulla ois myös yhdet 5.20/12 kumit ja vieläpä punaiset (tunink) ooppelin sisuskumit keskireijällä. vaikka kuminpolttoon kun niissä ei ole pintaa kuin 7mm (en uskaltas kyllä katastaa niillä)
|
|
|
Post by Irmischer Man on Dec 31, 2006 12:19:59 GMT 2
Irmeli män, jos tarvetta voin puikottaa puikkokoneella tosta kolmos männästä vielä käypäsen, ja onnistuu myös männän ylikokoon hoonaaminen. aattelitko paljon porata, 7mm kuulemma kestää vielä ilman ongelmia? Mulla ois myös yhdet 5.20/12 kumit ja vieläpä punaiset (tunink) ooppelin sisuskumit keskireijällä. vaikka kuminpolttoon kun niissä ei ole pintaa kuin 7mm (en uskaltas kyllä katastaa niillä) No sepäs sattuikin hyvin jos vain viitsit puikottaa ton männän kuntoon niin olisi aivan mahtava juttu, pistän paketin tulemaan postissa. No ajatuksena oli porata sellaiset reilu 9mm, jonka jälkeen pinnat sitten karkaistaan joten ei tule kestävyys ongelmia. Kyllä noi kummit kelpaa, pistän ne sunnantaisin kirkko matkoiksi alle.
|
|
motor män
Pelkkää terästä
"Siisti sivikki, mull on ollu tommone!"
|
Post by motor män on Jan 5, 2007 16:55:26 GMT 2
Mäntäprojektia: Ensiksi mulla oli vähän vääränlainen puikko niin mäntään suli pikku reikä keskelle Ei hätää, mulla sattui olemaan 81-corollan alkuperäinen männälaki hyllytavarana joten liimasin sen siihen, kuudessa osassa kuten kuvasta näkyy Lopuksi sitten keventelin männän, ja tsekkasin tasapainon sekä shimmasin männärengasvälykset. Koneistin myös kolot viidelle venttiilille, jos joskus haluat päivittää autosi 20VTT-Ti-v-TEK / T20 / Kossu Kannelle, se käy nyt ihan vaan kantta vaihtamalla, ei tarvii tota mäntää enää koneistaa. Laitoin männän tulemaan kirjekyyhkyllä takas, ne renkaat ja sisuskumit ei mahtunut tähän lähetykseen mut voin tuoda ne vaikka seuraavaan miittiin tai saunailtaan. Terv. Koneistaja Pena aka. TfP
|
|
|
Post by Irmischer Man on Jan 5, 2007 19:33:40 GMT 2
Kiitoksia..kylläpäs siittä tuli komee Toi oli hyvä juttu että on paikat 5 venttiilille, koska näpertelin tossa eilen tohon saunan jälkeen 5 venttiilitekniikan, seat malagan kannesta. Vielä olisi tarvetta jos viitsisit koneistaa mulle kaasarin kisakuntoon.
|
|