|
Post by Seppo Nieminen on Nov 7, 2006 13:03:17 GMT 2
Tultiin juuri vaimon kanssa lapin laskettelu reissulta ja nyt olisi sitten koneen vaihto edessä, kun vanha kone pääsi vähän lämpiämään tuntureilla Näpsäsin tässä juuri kuvan uudesta koneesta Toivottavasti tossa on sen verran jo heppoja että jaksaa vetää tunturin laelle. Kalliiksihan tämä tulee, mutta meillä opel miehillähän ei ole rahasta pulaa.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 14, 2006 20:16:04 GMT 2
siis näinkö oikein vai onks tosa remmiahdin?ahtoputket puuttus mut jos tarpeeks ahtaa ni ei putkilla mitään tee.
|
|
|
Post by Seppo Nieminen on Nov 15, 2006 10:08:02 GMT 2
Näit aivan oikein Remmarihan se siinä kiiltelee, ahtoputkia ei tullut mukana, mutta olen itse tehnyt ne viemäriputkesta. Tein muuten samalla kertaa 8" downpipen ettei mene remmarin tehot hukkaaan kun sitten revittelee.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 15, 2006 13:38:14 GMT 2
oossom! mul ois tohon kin sopivat puiset venat(8mm pako ja 3mm imu)tuli mulle serkun kautta,vormula auton vanhat,vain testikoneessa ollut ja ajettu alle 2 min.on kyl asiallisen näkönen kone.näkee heti et on ammattilais pajalla ollut huollossa.pahviputkesta vois tietty tehä pakosarjan ni tulis alavääntöö reilusti lisää.ja on helppo työstääkin.
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 15, 2006 14:42:34 GMT 2
Väli kommentti: Ei kannata tehdä noita venoja männystä, tulee liian raskaat. Palsa puu on hyvää ja kevyttä, kierrosherkkyys kasvaa.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 15, 2006 18:22:17 GMT 2
noi mun venat on tervaleppää.on virtauksiltaan ihan huiput.paremmat saa enää kait voikukan lehdistä mut ne on vaikeet käsitellä/työstää.
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 16, 2006 10:36:32 GMT 2
noi mun venat on tervaleppää.on virtauksiltaan ihan huiput.paremmat saa enää kait voikukan lehdistä mut ne on vaikeet käsitellä/työstää. Joo, oon kuullut että maailmassa on yksi joka niitä osais työstää. Legendan mukaan asuu Keravalla. Tiedä sitten, on kuulemma kuin aave, kukaan ei ole nähnyt sitä. Tervaleppä... Ei oo ollu aikanaa varaa tommoseen
|
|
|
Post by turbotuning on Dec 11, 2006 17:07:36 GMT 2
noi mun venat on tervaleppää.on virtauksiltaan ihan huiput.paremmat saa enää kait voikukan lehdistä mut ne on vaikeet käsitellä/työstää. Joo, oon kuullut että maailmassa on yksi joka niitä osais työstää. Legendan mukaan asuu Keravalla. Tiedä sitten, on kuulemma kuin aave, kukaan ei ole nähnyt sitä. Tervaleppä... Ei oo ollu aikanaa varaa tommoseen Kyllä ainakin Ali Salad noita tekee. Vaikuttaa Kerava-Itäkeskus-Malmin Poliisitalo -akselilla. Tekee kuulemma myös kamelinpaskatäytteisiä bambuventtiileitä Iranin kansallisiin driftinkikisoihin (maksaa). P.S. ihan kivan kokoinen remmiahdin tuossa uuden koneen kyljessä! Onko käynyt perse dynossa vielä??
|
|
|
Post by MahMud on Dec 13, 2006 0:14:32 GMT 2
Joo, oon kuullut että maailmassa on yksi joka niitä osais työstää. Legendan mukaan asuu Keravalla. Tiedä sitten, on kuulemma kuin aave, kukaan ei ole nähnyt sitä. Tervaleppä... Ei oo ollu aikanaa varaa tommoseen Kyllä ainakin Ali Salad noita tekee. Vaikuttaa Kerava-Itäkeskus-Malmin Poliisitalo -akselilla. Tekee kuulemma myös kamelinpaskatäytteisiä bambuventtiileitä Iranin kansallisiin driftinkikisoihin (maksaa). P.S. ihan kivan kokoinen remmiahdin tuossa uuden koneen kyljessä! Onko käynyt perse dynossa vielä?? Täsä MahMud Salad terve. Veljeni Ali ei enä tee noita kamelipaskatääte ventilejä. Alko nykyä tekemä Kerava-Malmi poliisitalo kebabit. Minä velipokana osa tehdä noita ventilejä tilauksesta.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Dec 19, 2006 18:04:41 GMT 2
minkäs hintaset tulis noista venttiileistä?saako kebabin kaupan paalle jos ostaa kaikki 8 venaa??
|
|
motor män
Pelkkää terästä
"Siisti sivikki, mull on ollu tommone!"
|
Post by motor män on Dec 20, 2006 11:56:23 GMT 2
Kuulemma kebab venttiilejä on katkennnut jos käytetään karkaistua kantta, vakiokannessa toimii hyvin. Itse tilasin juuri biltemasta tommoset venttiilit, puuvarrella ja kumisella lautasella. Imuvenat on varren paksuus 18mm ja lautasen halk 16mm ja pako 19/21. Tulevat Tojotan Multivalve moottoriin. Noita voi muuten vahvistaa poraamalla varteen reikiä, joku 5-7mm käy hyvin. Pienempiä en suosittele kun voi olla liian tiukat sen jälkeen laittaa paikalleen.
|
|
|
Post by Reiska187 on Apr 9, 2009 22:06:29 GMT 2
Villit huhut kertoo että ns "kovat" "kisakireet" moottorit tehää (etenki venttiilikoneisto) kusipaskasta suhteella 5% kusta loput paskaa... kusen sekaa ei tarvi kovetetta ja sit lopuks jantumaa uunii grilliasetukselle sisäpiirin huhu kertoo että 180c ja puol tuntii. lopputyöstö rälläkäl ja venttiilivarren kumit (eli tässä tapauksessa erkkarullasta kumit) lopuksi alasimen päällä kymmenen kilon lekalla venttiili vinoo ja muistaaksee.. no joo täst vois tehä pitkänki tarinan mut tää on jo huipputeknologiaa jota ei moni käsitä, eikä monella riitä taidot / osaaminen. mutta kaiken kaikkiaa kaikist parasta venttiilimateriaalia saa neekerin paskasta. Lisä infot yv:nä tai puh 0700-123123 // mä (voi vastata joku läähättävä lehmä lyökää siis luuri jos en vastaa)
|
|