|
Post by Samu on Nov 9, 2006 14:06:44 GMT 2
Tässä olisi mun projekti. Eli auton ostin kesällä yhdeltä maanviljelijältä navetan takaa 600eurolla. Hiukan oli päässyt jo luonto kasvamaan auton ympärille, mutta sain putsattua sen hyvin fairyllä. Nyt olisi kone hakusessa tohon kärryyn mahdollisimman pian, eli jos sinulla on juuri minulle sopiva motti niin kauppaapa se äkkiä.
|
|
|
Post by vahaMies on Nov 9, 2006 14:07:59 GMT 2
Iha ekana kannattaa laittaa värivaha päälle!! On kuin uusi. Sen jälkee voit miettiä sitä konetta.
|
|
|
Post by Janne on Nov 9, 2006 14:09:16 GMT 2
Mulla olisi yksi volvon kone kaupan. Kylläkin meri diisseli, mutta pitäisi mennä tohon sun autoon pienellä modauksella. Koneen etuna on että kuluttaa tosi vähän ja vääntää vahvasti!
|
|
|
Post by t5r on Nov 9, 2006 16:36:46 GMT 2
Ei ollu paha tollasest helmest... yks serkku oli ruottis laittanu tollase konee kii... voisi kysyy silt vinkkei tost vaihdosta jos kiinnostaa? voin sanoo et kyl toi o vääntävä moottori!
|
|
|
Post by rauno on Nov 9, 2006 17:10:57 GMT 2
Joo'o. Meidän kylällä on samanlainen volto jossa on kai jotain muutakin viriä mutta kuitenkin on niin kova vehje että on kuulemma jättänyt jonkun verrarin tai jonkun corveten mutta kuitenkin vastaavan sillä joskus ainakin jonkun tosi nopeen auton tosta tulee varmaan kans tosi nopee ja varmaan jättää kans autoja tosta saa viä tosi nätinkin kun laittaa tum las joka ikkunaan ja lisäski maalaa taka ja etulamput mustanmaalin ja lakan sekotuksella tai sitten laittaa sukkahousua tummaa sellaista takalamppujen ympärille niinkuin siellä pösö foorumilla oli joskus meinaan siä urheilupösö foorumilla mutta kyllä tuollanen volvo aina pösöt jättää se on selvä se onhan volvo sentään laatuauto jos joku presidentitkin ajelee niillä ja kunikaat varmaan moni tää tietääkin sen volvon joka on meidän kylällä se on sellainen punaisen virheän ruskee
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 15, 2006 18:23:54 GMT 2
mul ois tohon alkuperänen antenni.sillä tulis niin old school!
|
|
|
Post by Jip on Nov 16, 2006 11:53:34 GMT 2
Multa löytyis kans vanha volvon traktori myynnistä, josta vois koneen sovittaa tohon sun projektiin.. kuva
|
|
|
Post by gft on Oct 27, 2010 7:56:11 GMT 2
|
|
|
Post by cash on Feb 19, 2012 10:06:49 GMT 2
|
|