|
Post by Iskn auto on Nov 15, 2006 12:59:50 GMT 2
Syksyn pimeneviin iltoihin ajattelin yllättää iskin laittamalla audiin panorama katon. Halusin yllättää hänet synttärinä koska iskä on ollut aina valon perään. Osaisiko joku auttaa miten jatkan eteenpäin projektia. Hitsipilli löytyy ja akkuporakone(teriä ei kylläkään ole), sekä ristipääruuvimeisseli. Kuva varmasti auttaa teitä auttamaan minua! Iskä tulee 4 kotiin niin olisi loistavaa jos hän ei huomaisi muuta kuin siistin tehdyn kattoikkunan
|
|
|
Post by Quattro Man on Nov 15, 2006 13:06:43 GMT 2
Ei mitään hätää poju. Mulla on sulle uudet kattopellit suoraan bolt-on audiin. Mä voisin tulla tässä äkkiä auttamaan sua, se on hyvä kun sulta löytyy jo tarpeeksi työkaluja niin mun ei tarvi tuoda kuin peltisakset mukana, niillä leikkaantuu keveysti audin pelti. Mahtaa se sun iski olla iloinen kun näkee,että sen audii on tullut panoramakatto! Onkos toi sun isukin audi osamaksuvehje? Ihan mielenkiinnosta, että voitas samalla porata toi 1.6 kone ylikokoon niin pääsee samalla isä hiukan sladittaa kylille torin rinkiä.
|
|
|
Post by Iskin auto on Nov 15, 2006 13:12:55 GMT 2
Toi on osamaksul mut ei me ol viä yhtäkää erää keritty maksamaan, se toimiki vähä tos lisä innostuksen et auto arvoki sit nousis. se aika lailla porattu ylikokoo, mut mul ei tietoo se enempää, sä voit kysellä sit iskilt ko se tulee. Kerkeetkö tulemaan enne neljää ettei iski nää sitä tollases kunnos, vähä aloin hätäilemää to panorama kans. Millä vehkeel sä tuut tän et sit tunnistan su ? mul o kyl omatki peltisakset
|
|
|
Post by Virimies on Nov 15, 2006 13:13:16 GMT 2
Ihan vain haluisin kommentoida, että tota audin konetta ei kannata alkaa virittämään tai poramaan kun se on niin matala viritteinen eikä kestä tehonlisäystä juurikaan. Ainut järkevä tapa on pistää suoraan keulille taunuksen isolohko pata. Myös kaikki voimasiirto kannattaa vaihtaa saman tien, vakiona kestävät todella huonosti tehoja. Se on harmi, että audi on mennyt pilaamaan muuten hyvän auton, todella olemattomalla tekniikalla, kaikki tekniikka perustuu niillä vielä nykyäänkin 60-luvun vaihteeseen.
|
|
|
Post by Quattro Man on Nov 15, 2006 13:16:23 GMT 2
Hyvä kun otit puheeksi, onkos siellä teillä päin kuinka luntamaassa? Joudun tulemaan moottorikelkalla kun oma audini on leikannut kiinni Tällä tulen sinne.
|
|
|
Post by Iskin auto on Nov 15, 2006 13:19:41 GMT 2
Sairaa siisti menopeli sulla! Tost sit tunnistan sut? Saanko ottaa tyypit tol vehkeel ko se näyttäs aika paljo paremmalt ajettavalt ko mu audi? teholuokkaki o varmaa aika eri !
|
|
|
Post by Autimies on Nov 15, 2006 13:22:25 GMT 2
Mitäs öljyä muuten sun isukki on käyttäny tossa, kun mulla ei tahdo oikein pysyä synteettiset öljyt sisällä koneessa!! Luin jostain foorumilta, että näissä vehkeissä kannattaa käyttää vain löysää mineraali-öljyä
|
|
|
Post by Iskin auto on Nov 15, 2006 13:25:48 GMT 2
Enmä tie noist paljookaa mut mee isä ain sulattaa tota sin koneesee ni pysyy sisällä. Ja sen pitää ol nime omaa tota light versioo ko tua audi ei jaks vääntää normaali juttui ! laitas sun öljyist kuvat, täs o mun öljyist kuva
|
|
|
Post by Autimies on Nov 15, 2006 13:30:02 GMT 2
Itse olen taas käyttänyt tätä öljyä Tuntuisi perstuntumalla, että jaksaa vetää hiukan paremmin. Tota öljyä saa hyvin varustetuista virityspajoilta. Voin tuoda tollaisen putelin teidän iskälle, niin ei tarvi sen ostaa jos se sais sitten maksuttua yhden erän autosta.
|
|
|
Post by Quattro Man on Nov 15, 2006 13:34:16 GMT 2
Ohoh..oletkos muuten huomannut, että olet tainut tossa samalla työn tohinassa rikkoa isukkis autosta toisen etuvalon Voitas kyllä samalla vaihtaa noi etuvalot taunuksen angel-eyes valoihin jossa 100w h4 polttimot.
|
|
|
Post by Iskin auto on Nov 15, 2006 13:38:12 GMT 2
OHO! voi kauheeta! tuliko tost paljon harmia ? en ole edes huomannu? pystykkö sä auttamaan mua. Mult löyty tälläinen, iskä audi varaosa hyllylt ni tää varmaa menee siihe umpio kohdalle.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 15, 2006 13:40:22 GMT 2
kyl te sen kuntoon saatte.ja tietty jos tarkalle menee ni voihan iskän viedä vähän moottorikelkkaa testaileen.on kyl nopeen näkönen kelkka et olkaahan varovaisia ettei lähe tumpusta.
|
|
|
Post by skeidadriver on Nov 15, 2006 14:37:54 GMT 2
Kyllä tästä netistä on äärettömän paljon hyötyä. Kun luin noi yllä olevat viestit sain paljon uutta ja tarpeellista tietoa. Kuka tot Valdo Lighttia tuo maahan? Nyt vaihtuu Mopilit ja Sellin litkut ammattilaisten aineisiin!
Tosta muuten tulee vielä hieno Audi, pano rama katto on aina pop. Nyt kun joulu lähestyy, niin voisit joulun kunniaksi salaa porata ton lohkon ylikokoon. Tapanin päivä ajelu sujuu sen jälkeen vauhdikkaasti ja iskä kiittää sua.
|
|
|
Post by Jip on Nov 16, 2006 11:47:36 GMT 2
Mun mielestä tosta audista ois hyvä tehdä semmonen oem+ tyylinen..
|
|
|
Post by Irmischer Man on Nov 16, 2006 12:08:16 GMT 2
Skeida driver: Noit o myynnis hyvi varustetuis sports car liikkeis. Mul tietysti o tota kans ain varastos ni voin myydä yhde paketin, hintaa ei kannata pelästyä, laadusta kannattaa maksaa. Tietokone simulaatio näytti että tua light versio on paras yli 90% autoon kuin tavallinen öljy. Vaihtoväli on suurinpiirtein samaaluokkaa kuin jakopääketjussa, joten ihan jokapäivä ei tarvitse vaihdella.
|
|