|
Post by Kuplamis on Nov 15, 2006 19:05:56 GMT 2
Tollasesta 52 mallisesta kuplasta olen vähän jo alotellut rojektia. Olen hitsannut siihen vanhan cortinan perän ja asentanut noi momon poljinpinnat. Pitäis keväällä päästä vartille ja tavotteena olis päästä alta kympin. Leimakin pitäis saada et pääsee ajeleen sinne kisapaikoille. ei oo varaa sit enää traileriin. Mikä kone tohon kannattais laittaa. Ilmajäähdytteinen kuitenkin ainoa vaihtoehto. Ideoita?
|
|
|
Post by Adam WW on Nov 15, 2006 19:50:03 GMT 2
Mää melkein lähtisi iha viripannust liikkeel, tosin porattuun. Tua näyttäs menevä moottorikiinnikkeist aika hyvi kohdalleen, mut senverra tos su autos jo tota downforce efektii tehty noil tuulitunneli reijil et kyl sie menee kireempi ja lämpeempi motti, mut tos ny ois yks realistine vaihtoehto.
|
|
|
Post by Jip on Nov 15, 2006 20:08:18 GMT 2
Ootko jo lukenu nossii escorvetteen keskustelun, siellä on hyviä vinkkejä kuinka saa lisää kierroksi myllyyn.. Puuviila lienee kuitenkin loppupeleissä paras stroukkeri työkalu. Mä näin kerran tommosen alle 10 sekuntin kuplan pellolle.org tapahtumassa ja hiukanko liikkui. Onko perä hitsattu minkä vuosimallin corttiinasta? mulla ois myydä 2002 mallisen aglian vapaavirtaus suoditin, joka tuo noin 5 hp lisää.
|
|
nosssi
Poraajien aatelia
|
Post by nosssi on Nov 15, 2006 20:56:56 GMT 2
mul ois tohon sopiva kardaaniakseli.ja syyläri.
|
|
|
Post by Kuplamis on Nov 16, 2006 15:48:38 GMT 2
kardaani ja syylari on juurikin ollut hakussa kun motonetistä ei saanut kumpaakaan.
tarjoon kaks sataa€e ja pullakahvit
perä on 83 tähtiperä cortinasta, mutta tähdet on hiipunu.
Toi ehdotettu pata on ihan liian korkea. homeliteä oon funtsinu...
|
|
|
Post by hullu on Nov 18, 2006 17:12:23 GMT 2
paa fillarin polkimet niin saat saatana leimalle ton läjän...
|
|